Avatar billede tspdk Nybegynder
16. februar 2003 - 15:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Digital fra Yahoo et lille blåt og gult => HASTER <=

Hej

Jeg står her og mangler softwaren til det, da den CD-rom som fulgte med er blevet ridset, og min datter vil gerne have nogle billeder ud fra kameraet som hun taget.

Hvordan kan jeg få fat i det software / finde det til det.

Jeg har søgt på nettet, men kan ikke finde det, jeg gider jo ikke at købe et nyt kamera.

Sådan her ser det ud. Det er bare blåt og gult istedet.
http://lib1.store.vip.sc5.yahoo.com/lib/ygear/yah925.jpg

Håber der en der kan hjælpe mig.
Avatar billede tspdk Nybegynder
16. februar 2003 - 15:49 #1
Ups der snakkes om et Digital Camera
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. februar 2003 - 15:58 #2
Hvem har produceret cameraet?
(Og lad vær' med at sige Yahoo)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
16. februar 2003 - 16:05 #3
Prøv at gå herind http://www.driverforum.com/inputdevice3/ så kan du få tilsendt et link til den driver du mangler.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
16. februar 2003 - 16:07 #4
Så tror jeg at jeg har fundet linket til dig. http://www.ipelectronics.com/tigerelectronics/
Avatar billede tspdk Nybegynder
16. februar 2003 - 17:00 #5
Hej

Ja men derinde har jeg prøvet men det lader ikke til at der er nogen driver herinde.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
16. februar 2003 - 17:14 #6
Ok kan jeg godt se. Men prøv så at gå i driverforum som du har fået link til, og skriv hvilken driver du ønsker
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. august 2003 - 10:36 #7
Takker for point;) Lykkedes det for dig?