Avatar billede tele_lucien Nybegynder
21. februar 2003 - 21:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

spm om onclick i href?

Hej med jer.........

Jeg har et lille spm om mit lille href onclick ting her:

I mit pop up vindue, har jeg et link til selv at kunne lukke vinduet med.

<a href="#" onClick="window.close();">Close window</a>

når jeg klikker på linket, så kommer der et message box frem, og spørger om jeg er sikker på at jeg vil tillade at denne webside må lukke mit IE vindue.

Er det noget med instillinger at gøre i min IE? Syntes ikke jeg har set det før............ :-(

/Lucien
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. februar 2003 - 21:17 #1
Den kan du ikke undgå at få hvis du ikke selv har åbnet vinduet på din side.
Avatar billede choker Nybegynder
21. februar 2003 - 21:19 #2
Den skal være der..
Avatar billede choker Nybegynder
21. februar 2003 - 21:19 #3
Det har været oppe i nogle andre tidligere spg. før.. Det handler om at du ikke må lukke et vindue ned uden at spørge brugeren om lov først - grovt sagt..
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. februar 2003 - 21:21 #4
Hvis du lavet en window.open så må du unden vidre lukke det nye vindue med window.close
Avatar billede tele_lucien Nybegynder
21. februar 2003 - 21:43 #5
>> eagleeye!

virker! :-)

points for you........

go weekend!