Avatar billede lacalifornia Nybegynder
25. februar 2003 - 18:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Winamp 3

Hej!

Har lige downloadet winamp 3... tilsyneladende et meget federe program end de tidligere winamps. Men det virker sku ikke!
Problemet er det, at når jeg vil afspille en fil sker der ganske enkelt ikke noget. Hvad kan der være galt??? Skal man måske downloade noget plug-in for overhovedet at kunne spille mp3'ere???

/LA
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. februar 2003 - 18:53 #1
den burde virke som default ...
hvis det slet ikke går og du vil have den gamle igen finder du den på http://classic.winamp.com
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. februar 2003 - 18:54 #2
og du har vel ikke hentet en beta ?
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
25. februar 2003 - 18:54 #3
ja, har stadig den gamle liggende, men ville gerne prøve det nye! Er der slet ingen der har haft lignende problemer?
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
25. februar 2003 - 18:55 #4
nope, den rigtige
Avatar billede viciodk Praktikant
25. februar 2003 - 18:57 #5
Måske er programmet indstillet således at dobbeltklik på en MP3-fil blot overfører den til WinAmps playlist uden at afspille den. Du kan så bare dobbeltklikke på sangen i playlisten for at afspille den.
Avatar billede brixz Nybegynder
25. februar 2003 - 19:03 #6
Jeg synes winamp 2.81 er bedre end 3'eren!
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
25. februar 2003 - 19:05 #7
winamp3 suger ram det stinker
Avatar billede alrua Nybegynder
25. februar 2003 - 19:38 #8
winamp 3 sux - de har fjernet jump-funktionen :(
Avatar billede vest7 Nybegynder
25. februar 2003 - 19:44 #9
hmm jeg havde det sammme problem da jeg prøvede på en gamel computer, men det viste sig at der ikke var noget lydkort i... kan du ikke lige prøve med et andet program for at se om det er brugt ned... ved det ikke men en mulighed jeg kan se for på min starter den lige op med sangen... har lige prøvet
Avatar billede postndk Nybegynder
24. april 2003 - 21:10 #10
jeg er også mere til 2.81 end 3.x,
2.81 er meget hurtigere sluger ikke så meget ram,

og så virker 'J' knappen til at søge med.

blot en kommentar fra mig
Avatar billede amplificator Nybegynder
24. april 2003 - 21:13 #11
Winamp 2.91 er udkommet for jer der stadig bruger v2 :) Bruger selv Winamp 2.91.. Kan dog egenlig bedre li' 2.81..
Avatar billede postndk Nybegynder
24. april 2003 - 21:16 #12
har lige installeret 2.91,

amplificator, hvad gør 2.81 bedre end 2.91, har ikke testet endnu
Avatar billede amplificator Nybegynder
24. april 2003 - 21:38 #13
Tja.. Først udkom Winamp 3 hvor de jo havde lavet video understøttelse osv..
I 1.91 har de bl.a. importeret det.. Samt lidt mere under Preference..

Jeg er godt tilfreds med 1.81 så derfor har jeg skiftet tilbage.
Hvis jeg ville have video understøttelse i Winamp så havde jeg installeret version 3..