Avatar billede thajs Nybegynder
26. februar 2003 - 14:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vandmærke mulighed til Navision XAL 3,5

Jeg har hørt, at der er mulighed for at man kan "påsætte" en vandmærkefunktion til sine udprint af div. dokumenter.
Hvordan gøres dette?
Printeren er en IKON AP2700...

Svar udbedes ASAP :-)

TAKKER!
Avatar billede halifax Nybegynder
26. februar 2003 - 15:07 #1
Jeg gør det med FinePrint, som kan bruges til alle former for udskrift fra en hvilken som helst Win applikation.
www.fineprint.com  -  læs om det her.

Er desværre ikke freeware. Prøveversionen skriver noget i retning af "Printed by FinePrint" i bunden af udskrifterne. Min vurdering: Er alle pengene værd.
Avatar billede nilfri Nybegynder
26. februar 2003 - 18:53 #2
Det er et superprogram!

Det tjener sig lynhurtigt ind igen - fx. ved sparede konsulenttimer.

40 USD er ingenting i forhold til værdien. Men overvej alligevel at bruge lidt mere, og køb deres glimrende bundle med pdfFactory (Pro) oven i hatten.

Det findes også på dansk - kan ikke lige huske distributør, men har lagt link her på eksperten mange gange. Prøv at søge på fx. fineprint

Det ér utroligt, hvad man får for pengene!
Avatar billede halifax Nybegynder
03. marts 2003 - 01:23 #3
Fandt du en løsning, eller....?
Lukketid?