Avatar billede lauer Nybegynder
27. februar 2003 - 15:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bustur til CeBIT 2003 - Europas største IT-messe

Hey

De sidste 3 år har jeg været til CeBIT i Hannover, men i år kører den bus jeg plejer at tage med ikke derned, Derfor bliver jeg nødt til selv at finde på noget.

Derfor vil jeg høre om andre var med på ideen at afholde en bustur til CeBIT?

Mit foreslag er at vi tager derned lørdag den 15. Marts.
Da jeg bor i Kolding, vil der være afgang herfra ved 6 tiden om morgenen, og ankommer ved 11 tiden, og så har vi ca. til klokken 17. før vi kører ind og får noget at spise, og så er vi hjemme igen ved 24 tiden.

De ca. 6 timer er efter min mening nok derinde. Man kan ikke nå at se alt, da det er meget stort, men man kan se det vigtigste.

Læs mere på www.cebit.de

venlig hilsen
  Jesper Laursen
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. februar 2003 - 20:04 #1
hvad med denne?

http://cebit.lauer.dk/
Avatar billede lauer Nybegynder
01. marts 2003 - 01:17 #2
Det er mig der er igang :)
Der var jo ikke så mange der svarede herinde.

mvh.
Jesper aka Lauer aka Machomann