Avatar billede jacobnjensen Nybegynder
03. marts 2003 - 10:23 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Outlook XP og guiden regler

Hej

Jeg har netop fået indstalleret Office XP, small Business. Før havde jeg Office 2000, hvor jeg i Outlook brugte funktionen "Guiden regler", hvor mails automatisk blev placeret i forskellige mapper. Jeg har ikke kunne finde denne funktion i Outlook XP, er dette korrekt?

MVH
Jacob
Avatar billede becko Nybegynder
03. marts 2003 - 10:24 #1
under funktioner -> guiden regler

8)
Avatar billede jacobnjensen Nybegynder
03. marts 2003 - 10:27 #2
Hej

Ja sådan er det i min Outlook fra Office 2000, men denne funktion er ikke at finde i den nye Office XP.
Avatar billede becko Nybegynder
03. marts 2003 - 10:30 #3
øhh, spændende jeg sidder med en office xp, der ligger den under funktioner.
har du tjekket, at panelet ruller helt ud.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. marts 2003 - 10:30 #4
Nu sidder jeg ikke lige ved min egen maskine, men der har jeg office xp, og bruger da stadig guiden regler
Avatar billede jkrons Professor
03. marts 2003 - 11:16 #5
Kan det evt. skyldes at Small Business er en reduceret udgave af officepakken?
Avatar billede jacobnjensen Nybegynder
03. marts 2003 - 11:35 #6
Jeg har muligvis mistanke om at det er pga. at det er en Small Business udgave. Hvilken udgave har i?
Kan der være forskel på om det er en engelsk eller dansk version?
Der er forresten en Office XP, SP1
Avatar billede becko Nybegynder
03. marts 2003 - 11:35 #7
arbejder i op imod en exchange server ?
Avatar billede jacobnjensen Nybegynder
03. marts 2003 - 11:36 #8
Hej
Nej det gør vi ikke, men jeg kunne se i at hvis jeg gjorde det da var det muligt at lave en eller anden form for regler når mails modtages.
Avatar billede becko Nybegynder
03. marts 2003 - 11:39 #9
Pro versionen.
Er det på netværk, har i rettigheder til at oprette regler??
Avatar billede jkrons Professor
03. marts 2003 - 11:41 #10
Har du oprettet en mail konto i Outlook? I XP kommer Guiden Regler kun frem, når man står i en aktiv postkonto's Indbakke.
Avatar billede jacobnjensen Nybegynder
03. marts 2003 - 11:42 #11
Ja pc'erne er på netværk, men jeg er logget ind som administrator, så det kan vel ikke have noget med det at gøre?
Avatar billede becko Nybegynder
03. marts 2003 - 11:55 #12
Har i en exchange server på netværket.
Avatar billede jacobnjensen Nybegynder
04. marts 2003 - 01:50 #13
Fejlen var at jeg havde kopieret min data fra min gamle pc, og havde ikke oprettet en pop konto.
Avatar billede jkrons Professor
05. marts 2003 - 09:16 #14
Godt du fandt ud af det. Tak for point!