Avatar billede serious Nybegynder
05. marts 2003 - 01:42 Der er 5 kommentarer

Forum / LyrikDatabase

Hej allesammen.

Jeg skal bruge en form for forum til at lave en lyrik database. Det skal foregå sådan at en bruger kan oprette sig/logge ind og derefter skrive et rim / digt under en kategori, som han så kan få respons på. Meget gerne med Rating-funktion. Og helst sådan at en Admin SKAL acceptere digt'et før det bliver lagt op.

Det ville være rart hvis en ville lave det for mig, men link til script med ovenstående funktioner er også helt iorden.

mvh. Serious //
Avatar billede serious Nybegynder
05. marts 2003 - 01:43 #1
... Meget gerne i stil med: www.digte.dk
Avatar billede exp Juniormester
05. marts 2003 - 08:45 #2
Jeg har et ufærdigt script du kan lege lidt med - jeg yder ikke support på det.
Men det kræver at du selv vil sætte dig ind i det...!

Interesseret?
Avatar billede neess Nybegynder
05. marts 2003 - 15:30 #3
kan godt lave noget for dig.men der er ikke gratis, når det er så meget vi snakker om
Avatar billede serious Nybegynder
18. marts 2003 - 20:24 #4
exp >>

Okat det vil jeg da gerne se på !
Avatar billede exp Juniormester
09. juli 2003 - 20:03 #5
Det er ikke gratis... Der kører en demo her: http://kjeldsen.1go.dk/cooldb