Avatar billede graugart Nybegynder
07. marts 2003 - 15:25 Der er 4 kommentarer

target=_blank til pdf dokumenter på win nt og ie 6???

Er der nogen der har oplevet at man ikke kan bruge target=_blank på Windows NT med Internet Explorer version 6 til at åbne pdf dokumenter??

Jeg har modtaget en påstand om at det ikke kan lade sig gøre, men at pdf-dokumentet blot åbner i samme frame???
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. marts 2003 - 15:35 #1
du kunne jo afprøve det!
Avatar billede graugart Nybegynder
07. marts 2003 - 15:38 #2
Ja men jeg har desværre ikke lige en maskine med windows nt og ie6 :,(
Avatar billede chadk Nybegynder
08. marts 2003 - 14:03 #3
Jo har prøvet og åbne en PDF fil i WIndows NT, dog med IE 5.5
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. marts 2003 - 15:03 #4
lukketid??