CGI-Script / FormMail
Hej, jeg ved at lave en hjemmesde i dreamweaver og har lige lavet en "form-mail".Jeg ville bare lige høre om der er nogen der kender et sted hvor man kan bruge sådan et cgi-script, jeg er bruger på www.frip.dk - og i deres forum har spurgt om de har et offenligt cgi-script, men aldrig svaret..
Kort: Nogen steder man kan bruge cgi-scripts uden at have dem som webhotel !?
