Avatar billede bmw_specialisten Nybegynder
19. marts 2003 - 13:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Access -> MySql

Hej,

Spørgsmålet går i sin enkelhed ud på:

Hvodan konvertere man data'erne i en Access DB til MySql??
Avatar billede ib_14 Nybegynder
19. marts 2003 - 13:10 #1
det bliver svært hvis du vil bruge microsoft hedder det mssql men så skal du slet ikke bruge access ellers skal du forbinde databasen via ems mysql maneger men er lidt besværligt du kan også bruge northwind connection
Avatar billede bmw_specialisten Nybegynder
19. marts 2003 - 13:21 #2
Det skal være MySql, det er den som vi bruger i forvejen.
Har du et link til EMS MySql Manager hvor man kan DL det ??
Det skal helst være en Trial, jeg skal kun bruge det den ene gang
Avatar billede cskaade Nybegynder
19. marts 2003 - 14:49 #3
Du kan bruge MySQLFront som er et udmærket program til at styre ens database og det kan også konvertere en Access DB til MySQL.
Du kan download MySQLFront http://mysqlfront.venturemedia.de/index.php?s=9503bf12672368f1fd43045383a76713&act=ST&f=2&t=328
Avatar billede bmw_specialisten Nybegynder
19. marts 2003 - 15:55 #4
Tak cskaade, jeg har lige gjort det :-)