Avatar billede simcom Nybegynder
23. marts 2003 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

AUX udgang

Jeg har et anlæg med en AUX udgang. Jeg har i forvejen koblet min pladespiller til denne adgang, men så tænkte jeg på om det var muligt at der fandtes en 'fordeler' så jeg også kunne koble min computer til AUX udgangen og så skifte mellem disse to ved hjælp af denne 'fordeler'. Er der nogen der ved om dette er muligt?
Avatar billede Beach Mester
23. marts 2003 - 14:38 #1
Du kan godt hos en radioforhandler få en "fordeler" med op til 6 tilslutninger.
Men sidder lige og tænker lidt på... Når du høre plader, er de så ikke meget stille?
Avatar billede simcom Nybegynder
23. marts 2003 - 14:43 #2
Er det ikke et sted på nettet hvor man kan købe sådan en "fordeler"? Har kigget lidt rundt men kan ikke rigtig finde nogen selv.

Nej har en phono pre-amplifier så jeg kan sagtens spille spille rigtig højt!
Avatar billede Beach Mester
23. marts 2003 - 14:46 #3
OK, det var også lige det jeg manglede:)

Har fundet en omskifter til dig her:
http://handel.rudolph.dk/butik/
brug anonym login -> Audio/video tilbehør -> Audio/video -> Omskifterboxe ->
Vare nummer 301404 -> AUX omskifter TC6 med 3 udgange

Finder lige et sted de forhandler dem online...