Avatar billede ado.dk Nybegynder
25. marts 2003 - 18:54 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

StartHotel - StartFirma efterlysning

Vi har købt et webhotel hos www.starthotel.dk - men der er ikke sket noget efter at de har fået betalingen samt redeligereingformularen for det tilknyttede domæne.

Er der nogen som har en forklaring på at der ikke er sket noget - eller en måde vi kan få kontakt til starthotel på ?
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2003 - 18:55 #1
en måde at få kontakt..?

øøh ja :)

http://www.starthotel.dk/contact.php
Avatar billede ado.dk Nybegynder
25. marts 2003 - 18:56 #2
Jo men vi har ikke fået svar på de mange mails vi efterhånden har sendt til starthotel fra kontaktformularen.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2003 - 18:56 #3
ellers er startfirmas eget forum nok mere oplagt at spørge i ;0)

www.i-know.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2003 - 18:57 #4
ehm..... hvor længe har du/i ventet
Avatar billede dmcn Praktikant
25. marts 2003 - 19:04 #5
Jeg har netop snakket med en supporter fra starthotel, som beder jer have tålmodighed. De har en stak e-mails de lige skal nå igennem, men det sker hurtigst muligt.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
25. marts 2003 - 19:07 #6
westhi - ja ok, har bare ikke lige oprettet en bruger derinde endnu.
Desuden har jeg set at startfirma er rimelige aktive her på eksperten.

Det er et godt stykke over en uge siden vi fik betalt + faxet formularen til dem.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
25. marts 2003 - 19:39 #7
n0rmality kan du  få ham supporteren til at kontakte mig ?
Det  haster meget med at få vores webhotel op...
Avatar billede dmcn Praktikant
25. marts 2003 - 19:48 #8
Han lover at kontakte dig i aften/morgen formiddag.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
25. marts 2003 - 19:52 #9
Ok det lyder godt.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
25. marts 2003 - 19:54 #10
Hvis han er på ICQ må du meget gerne give ham mit nummer: 58484400
Og så høre om vi evt. kan få melding allerede i dag.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
25. marts 2003 - 19:55 #11
Trykfejl: 55484400
Avatar billede dmcn Praktikant
25. marts 2003 - 19:55 #12
Det er han desværre ikke.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
25. marts 2003 - 19:56 #13
Nå ok - men så må du gerne få ham til at skrive til petersens@mail.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. marts 2003 - 20:13 #14
Er du sikker på at du har foretaget betalingen ordentlig?
Altså skrevet navn og fakturanummer som de foreskriver? Sådan som jeg har forstået det foretages det næsten automatisk.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
25. marts 2003 - 20:17 #15
Det er ikke mig der har stået for betalingen - men pengene er da blevet trukket fra vores konto kan jeg se.
Hvis de ikke mener at de har modtaget vores betaling vil det være rart med en melding herom.
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. marts 2003 - 20:21 #16
Det fortæller de ikke. Deres system registrere automatisk betalingen og handler derefter, så for at den skal kunne registrere det er det vigtigt at den tekst der bliver skrevet ved overførslen er korrekt.
JEg har købt 3 webhoteller med tilhørende domæner, det er i alle tilfælde gået hurtigt og smertefrit.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. marts 2003 - 17:51 #17
tommyf - Jo men det kunne stadig være rart med et svar på vores spørgsmål, så vi kan finde ud af om der er et problem.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. marts 2003 - 20:31 #18
Når jeg logger ind på starthotel kan jeg se at hotellet er betalt.
n0rmality - ved du om han har prøvet at kontakte os i dag ?
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2003 - 04:36 #19
måske er problemet DK hostmaster, eller måske endda dig.

Prøv at slå domænet op i DKhostmasters whois og se hvad der står
Avatar billede ado.dk Nybegynder
27. marts 2003 - 19:06 #20
n0rmality - stadig ikke noget svar, gider du lige rykke ham for et svar igen ?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
27. marts 2003 - 23:14 #21
Hej ado.dk

Prøv lige at skrive igen...

Skriv ado.dk i feltet emne, så besvare jeg dig imorgen
Avatar billede ado.dk Nybegynder
28. marts 2003 - 18:00 #22
startfirma.dk - skrev i morges ved 9-tiden, men har endnu ikke modtaget et svar.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
29. marts 2003 - 11:10 #23
Startfirma - har stadig ikke fået et svar...

n0rmality - Gidder du lige påminde startfirma om at kontakte mig hvis han ikke følger med i denne tråd ?
Avatar billede ado.dk Nybegynder
29. marts 2003 - 19:25 #24
Har nu fået svar fra starthotel, som lover at få hotellet oprettet hurtigst muligt.
De har desuden givet os 3 måneders gratis hosting for ulejligheden.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
29. marts 2003 - 19:25 #25
Lukker
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester