gammel DNS/ISS på ny server.
jeg står og skal installere nye web servere.kan man export/import DNS og IIS fra den gamle win2kserver til den nye win2kserver.
der ligger et dir winnt/system32/dns med alle navne på de domæner jeg har men hvis jeg bare copyer den mappe til den nye server så er virker de ikke.
hvad gør man?
det kan da ikke være meningen at man skal skrive sin server fra starten igen.
