Avatar billede smms Nybegynder
30. marts 2003 - 03:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spam mail fra dinfrokost.dk

Har lige fået en mail der starter sådan her:
Til dig, der modtager denne mail !

og slutter sådan:
Vi ønsker på ingen måde at udsende spammails og hvis du ikke er interesseret i vores produkt hører du ikke mere fra os.

Efter min mening klassisk spam (dog dansk og det er sjældent) men jeg ville lige høre om der var andre der har fået den?
Avatar billede bredker Nybegynder
30. marts 2003 - 08:42 #1
jeg har fået den samme
Avatar billede scb Praktikant
30. marts 2003 - 08:51 #2
ja
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. marts 2003 - 10:46 #3
Det er typisk for firmaer, der ikke kan lave et ordentligt produkt eller hjemmeside - så kan de jo altid spamme, én ud af hver tusinde de genere vil jo nok være interesseret :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. marts 2003 - 11:41 #4
Helge Sander siger :"Det skal understreges, at enhver borger, der modtager spam, kan anmelde dette til politiet, der herefter foretager den nærmere vurdering af sagen. Efter markedsføringsloven kan udsendelse af spam straffes med bøde. "

Så det er bare om at komme igang. Så mange anmeldelser
som muligt:

http://www.anmeldelse.politi.dk/page1.html?complaint_type=other
Avatar billede smms Nybegynder
30. marts 2003 - 14:09 #5
Det var et dejligt link 1000 tak og havde du lavet et svar vill du ha fået de 0 piont ;)