Avatar billede kraesten Nybegynder
30. marts 2003 - 12:00 Der er 1 løsning

DriveImage 2002 hænger

Jeg har et stort problem med PowerQuest DriveImage 2002.

Når jeg forsøger at udføre et image på mit D-drev genstarter computeren helt normalt, - det går planmæssigt et stykke tid og så hænger programmet/computeren pludselig.
Eneste mulighed for at komme videre herfra er en genstart via powerknappen. OBS, ingen fejlmeddelelser.
Jeg har også tidligere forsøgt at etablere et image på en CD-R og udfaldet var helt det samme, - programmet/computeren hænger på forskellige steder i processen.
Det har aldrig virket helt pålideligt, men dog lejlighedsvis. I denne omgang har jeg prøvet måske 15 gange uden at det er lykkedes mig at få skabt et image.
(For at prøve mig lidt frem har jeg også forsøgt at ændre lidt i kompressionsniveauet fra gang til gang uden at det ændrede noget.)

Mit system er en Athlon 2000+ computer med 512 MB DDR-RAM med Windows XP Home sp 1 og alle opdateringer.
Avatar billede kraesten Nybegynder
11. juni 2003 - 11:32 #1
Lukker