Avatar billede trasman Nybegynder
01. april 2003 - 20:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rensning af TFT skærm

Hvordan renser man en TFT skærm for fedtede fingre og støv?
Avatar billede asmodeus Nybegynder
01. april 2003 - 20:34 #1
Jeg har ingen problemer med at bruge Ajax på min skærm :-)

mvh/
Asmodeus
Avatar billede trasman Nybegynder
01. april 2003 - 20:42 #2
nice, meeen jeg er lidt bange for det, det er til min lap og jeg ville da være ked af at skulle betale ny skærm
Avatar billede asmodeus Nybegynder
01. april 2003 - 20:54 #3
Du burde næste kontakte firmaet som har produceret din skærm og spørge dem til råds!

mvh/
Asmodeus
Avatar billede monzter Nybegynder
01. april 2003 - 21:01 #4
Du må som på alle mulige andre skærme ikke bruge opløsningsmidler, så som Ajax og andre rengøringsmidler, da disse kan fjerne den beskyttende film der sidder på skærmen.
Du skal bruge en fugtig klud og ikke andet, hos div. isenkræmmere kan man finde en speciel "glas"-klud der er beregnet til at blive brugt på glasflader uden brug af rengøringsmidler, det er noget med noget microfiber! Men en normal ren klud er også fin!
Avatar billede trasman Nybegynder
01. april 2003 - 21:59 #5
så siger jeg da mange tak for det