ASP afvikler ikke på IIS 3 version 4
HejJeg har sat en Winnt 4.0 server op som vi skal bruge til lidt FTP, samtidigt skal vi have et webinterface, så folk unden ftp klient, kan uploade igennem browseren i stedet. Men serveren vil ikke afvikle ASP, jeg har forsøgt med nedenstående simple script og der kommer ikke noget "Hello" frem. Er der noget jeg har glemt at sætte igang?
<html>
<head>
<Title>TEST</title>
</head>
<body>
<%
Response.Write "Hello"
%>
</body>
</html>
