Avatar billede cyber_k Nybegynder
03. april 2003 - 11:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Se hvem der er logget på.

På et lokalt netværk kan man mappe op til en anden computer, men kan man på nogen måde se hvem der pt. er logget på?

/Cyber_k
Avatar billede xyborx Nybegynder
03. april 2003 - 11:26 #1
Hvilket system? Windows, Linux etc.. og hvilken udgave?
Avatar billede cyber_k Nybegynder
03. april 2003 - 11:29 #2
Sorry :-)
Windows 2000 professionel på alle pc'er.
Avatar billede cyber_k Nybegynder
03. april 2003 - 11:30 #3
jeg har prøvet via Regedit og Computer Management, men uden held.
Avatar billede xyborx Nybegynder
03. april 2003 - 11:31 #4
Windows 2000 (så vidt jeg lige kan se.. Der er nok en nemmere måde :D):
Kontrolpanel -> Administration -> Computeradministration -> Computeradministration (lokal) -> Systemværktøjer -> Delte mapper -> Sessioner
Avatar billede kenp Novice
03. april 2003 - 11:31 #5
ikke uden at bruge en port/ip scanner!

xyborx -> der kan du jo kun se hvem som er inde på din computer!
Avatar billede xyborx Nybegynder
03. april 2003 - 11:32 #6
kenp -> Ja, det er også det der bliver bedt om.. "kan man se hvem der pt. er logget på?"
Avatar billede cyber_k Nybegynder
03. april 2003 - 11:33 #7
ahh... Ja. Men jeg vil se hvem der er logget på en anden computer på mit netværk. Altså ikke den pc jeg selv sidder ved.
Avatar billede xyborx Nybegynder
03. april 2003 - 11:35 #8
kenp -> Jeg misforstod vist din kommentar ;o)

Ved ikke hvordan man ser hvem der er inde på 'naboens' maskine.. :P
Avatar billede kenp Novice
03. april 2003 - 11:37 #9
cyber k -> disse programmer kan gøre det, men kun hvis der ikke er firewall på :) http://www.radmin.com/default.html

xyborx :)
Avatar billede cyber_k Nybegynder
27. juni 2003 - 15:12 #10
Fandt ikke noget brugbart. Desværre.