Avatar billede mortrr Praktikant
10. april 2003 - 06:11 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Eksperten Pro - Væk igen.

Så skete det igen.

10 dage efter at man tildeles et, ganske vist, gratis pro abonnement, forsvinder det igen.

Andre?
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. april 2003 - 07:13 #1
Sjovt:) Det samme her, jeg fik også en mail om det udløb den 1 april. Nu så jeg dit spørgsmål, så er jeg da fri for selv at lave et for at gøre opmærksom på fejlen:)
Avatar billede exp Juniormester
10. april 2003 - 08:26 #2
Ring til admin => www.exp.dk/kontakt.phtml
Avatar billede admin Novice
10. april 2003 - 12:28 #3
Hvorfor skulle dit/jeres Pro ikke udløbe den 1. april?
Avatar billede mortrr Praktikant
10. april 2003 - 12:33 #4
Fordi vi har fået et den 1. april efter jeres "100 bedste brugere" politik.

Det jeg fik 1. marts "forsvandt" den 7. marts.
Avatar billede mortrr Praktikant
10. april 2003 - 12:35 #5
Vi har så her den 10 april fået en mail om at det er udløbet den 1. april.
Avatar billede admin Novice
10. april 2003 - 12:44 #6
ok, der må være en bug. jeg får det rettet og vender tilbage...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. april 2003 - 13:57 #7
Fortsat ingen chance for at kunne blive fri for et pro-abonnement, selv
om man er blandt de 100 øverste?
Avatar billede mortrr Praktikant
10. april 2003 - 14:02 #8
erikjacobsen > Hvad er det egenligt du har imod pro abonnementet?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. april 2003 - 14:03 #9
Ingenting. Er du glad for det, har jeg intet problem med det.
Jeg vil blot ikke have et gratis pro-abonnement. Og lige nu er
det nemt nok: lade være med at svare på spørgsmål.
Avatar billede mortrr Praktikant
10. april 2003 - 14:35 #10
Jam... Det er det jeg ikke rigtigt fatter.
Hvis du ikke har noget imod det, så forstår jeg ikke hvorfor du ikke vil have det.
Det kunne jo være der var en ulempe som jeg ikke havde opdaget.

(bare stop mig hvis jeg skal blande mig udenom)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. april 2003 - 15:37 #11
Eksperten.dk har altid givet "eksperterne" nytteløse point (stort set)
uden monetær værdi. Et PRO-abonnement koster penge. Min hjælp her - men
ikke nødvendigvis andre steder :) - er gratis hjælp, og tilsvarende
uforpligtende. Jeg ønsker ikke at min hjælp her direkte eller indirekte
skal kunne omsættes til noget pengelignende.

Men det er bare min holdning. Jeg vil gerne kunne slippe for et
gratis PRO-abonnement. Hvad andre vil, er jeg ligeglad med. Jeg kan
sagtens undgå det nu (efter 2 måneder med et gratis PRO-abonnement - det
var umuligt at undgå) - jeg svarer blot ikke. Men det kunne da være
sjovt at bevare min 3. plads - og på et tidspunkt passere de 100.000 point -
men det skal så ikke være sådan.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2003 - 20:29 #12
Har aldrig haft problemer.
Avatar billede mortrr Praktikant
10. april 2003 - 21:54 #13
erikjacobsen -> Det er vel også det som det gratis pro abonnementet er en slags erkendelse af - at det er de hjælpsomme der bærer eksperten.

john_stigers -> Jeg har kun været aktiv på eksperten i lidt under 3 måneder, og fik 1. marts og 1. april et pro abonnement. Begge gange er det "udløbet" omkring d. 10 i måneden.
Jeg har godt nok ikke betalt for det, men hvis de gratis abonnementer skal virke som en gulerod, så er det en noget tynd en af slagsen.
Avatar billede admin Novice
11. april 2003 - 08:11 #14
Jeg er klar over at der er et problem og vil få det rettet, hurtigst muligt. Jeg vender tilbage...
Avatar billede mortrr Praktikant
14. april 2003 - 19:22 #15
admin -> Nogen udvikling?
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. april 2003 - 21:04 #16
hrmpf... Hvor lang tid kan det tage???:(
Avatar billede mortrr Praktikant
20. april 2003 - 12:36 #17
De er vel på ferie lige som alle os andre.
Avatar billede mortrr Praktikant
28. april 2003 - 10:44 #18
admin -> Nogen afklaring?

Nu er der jo ikke mange dage tilbage af måneden.
Men jeg vil da være ked af at miste det næste Pro abonnement den 10 Maj.
Avatar billede niels_kristian Nybegynder
08. maj 2003 - 17:01 #19
mortrr kan du ikke lave et svar hvis du vil have point (http://www.eksperten.dk/spm/324646)
Avatar billede mortrr Praktikant
14. maj 2003 - 22:43 #20
Vi er nu kommet et godt stykke ind i maj, og abonnementet er ikke forsvundet, så man kan vel gå ud fra at det ikke er noget problem mere.

Også selv om der har være lidt stille omkring det at vende tilbage.