Avatar billede x_mrtee_x Nybegynder
18. november 2000 - 16:06 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Remove HL-key

Hvordan fjerner man sin Half-Life key, så man kan indtaste en ny?
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
18. november 2000 - 16:07 #1
??? Hvad mener du ?
Avatar billede x_mrtee_x Nybegynder
18. november 2000 - 16:10 #2
Det jeg siger. En af mine venner har indtastet min kode i stedet for sin egen, og nu kan kun en af os spille ad gangen.

Jeg ved at det kan lade sig gøre at slette key\'en uden at skulle installere forfra, men jeg hved ikke hvordan.
Avatar billede x_mrtee_x Nybegynder
18. november 2000 - 16:22 #3
Nu har vi fundet ud af at ændre key\'en, men den siger STADIGVÆK at min key er in use! Er det spil bare noget lort eller hvad???
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
18. november 2000 - 16:36 #4
Instaler det igen...  dine saves bliver ikke slettet hvis du af afinstaler det under Kontrolpanel> Tilføj/Fjern.

~> the..netfreak
Avatar billede x_mrtee_x Nybegynder
18. november 2000 - 16:48 #5
UDEN at skulle installere forfra!
Get it?
Avatar billede einstein Nybegynder
18. november 2000 - 16:50 #6
ind under \"kør\" og skriv \"regedit\" så kan du finde valve->half-life->key-> eller sådan noget.
Avatar billede jones Nybegynder
18. november 2000 - 18:23 #7
Einstein >> yes thats rigth under refedit sletter du bare din key og så spørger halflive automatisk efter keyen igen 1
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
18. november 2000 - 18:26 #8
Hvorfor vil du ikke Re-install Half-life ?
Avatar billede jones Nybegynder
18. november 2000 - 18:30 #9
Netfreak >> tja det ville da også være bedst, men man kan jo skyde på at han har smidt cd´en væk, for den er vel original når han har key til at spille på nettet med !
Avatar billede nomiz Nybegynder
18. november 2000 - 19:00 #10
mrtee >> Der går som regel et par timer før at WON registrer at du har fået ny Key.. Prøv at check nu, om det virker!

/vh
Simon
Avatar billede x_mrtee_x Nybegynder
18. november 2000 - 21:25 #11
Nu kører det! Bortset fra at min vens key ikke fungerer!
Avatar billede einstein Nybegynder
19. november 2000 - 11:42 #12
og nej der går ikke normalt et par timer før Won registrer at du har fået en ny key.

\"Hvem fanden er al\' de folk, hvor fanden kender de det fra?//
De gi\'r mig klunker af sten//
det der pølsesnaksgen............BLABLABLA
Avatar billede jones Nybegynder
19. november 2000 - 12:35 #13
Einstein >>

\"Hvem fanden er al\' de folk, hvor fanden kender de det fra?//
De gi\'r mig klunker af sten//
det der pølsesnaksgen............BLABLABLA

oversæt lige til sjælansk *S*
Avatar billede einstein Nybegynder
19. november 2000 - 13:07 #14
Så vidt jeg er bekendt er det Østkyst Hustlers og de er også mig bekendt sjællændere
Avatar billede x_mrtee_x Nybegynder
20. november 2000 - 15:33 #15
Shit, hvor er I bare totalt underlige!

Jeg har v.h.a. regedit, som einstein foreslog, fået udskiftet min CD-key med min vens på hans computer.

...og JO einstein, der går et par timer før WON har fundet ud af at min ven ikke længere er på med min CD-key. Det tog det i hvert fald før jeg kunne komme på uden at få beskeden \"Your CD-key is already in use\".

...og hvad er det for noget pis med at man kan være flere på med samme CD-key? Det har jeg set i flere spørgsmål her på eksperten.dk og det er i hvert fald løgn!
Avatar billede einstein Nybegynder
20. november 2000 - 18:10 #16
hey makker du ved jo ikke om der et sted er nogen der tilfældigvis har genereret din HL-key og så også bruger den.
Avatar billede x_mrtee_x Nybegynder
23. november 2000 - 17:32 #17
Hvis der er nogen der bruger min HL-key slår jeg dem ihjel!
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. november 2000 - 17:33 #18
Bla, bla
Avatar billede x_mrtee_x Nybegynder
23. november 2000 - 17:56 #19
alb ,alB