Avatar billede Tech1000 Nybegynder
13. april 2003 - 21:20 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Black Hawk hakker

Når jeg spiller Black Hawk Down hakker spillet meget.
Jeg har prøvet at formatere min harddisk, men det hakker stadig.
Spillet finder selv mit grafikkort og sætter automatisk opløsning osv. til det bedste.

Jeg har en intel celron 4 - 1,7 GHz med 256 ram.
Og mit grafikkort er et GeForce3 TI200.

Jeg har snakket med en som har samme problem (Og samme grafikkort), og han har lige købt et nyt geforce4, men det hakker stadig hos ham.

Nogen som har en ide om hvad der er galt ?
Jeg har hørt at det evt. kan være mit bundkort der er for dårligt - Kan det passe ?
Avatar billede bartz Praktikant
13. april 2003 - 21:39 #1
Nej... Det er intet med det hardware.. Det er bare sådan spillet er.. jeg har det også og jeg har en rimeligt gmmel computer 1 ghz med 32 grafikkort der kører den fint nok, men en af mine venenr han har 2200 xp med geforce4 hos ham hakker det også hos mange andre.. du skal bare vente til en patch..

//Bartz
Avatar billede bartz Praktikant
13. april 2003 - 21:43 #2
Det er fordi spillet har et bug.. Du kan enten bytte spillet eller sende den tilbage.. eller vente ligesom mange andre på en patch !

//Bartz
Avatar billede lrd Nybegynder
14. april 2003 - 08:45 #3
Avatar billede kenp Novice
14. april 2003 - 10:46 #4
jo der er udkommet et patch som gør spillet til versioen 1.0.10, som kan hentes på www.novalogic.com

Men hvis man bruger et kort som bruger nvidia driver, så kan man faktisk køre spillet rimeligt godt på en 600 mhz med 64 mb grafikkort :)
Avatar billede Tech1000 Nybegynder
15. april 2003 - 19:07 #5
Er i sikre på at det ikke kan have noget med bundkortet at gøre ?
Avatar billede Tech1000 Nybegynder
20. april 2003 - 10:53 #6
Er det ikke muligt at det kan have noget med at mit bundkort er noget billigt skidt ?
Avatar billede kenp Novice
20. april 2003 - 11:00 #7
ja det ville nok være mit sidste bud at der var noget galt med dit bundkort, hvis den køre alt andet perfekt!

men hvis du måske ryddet op i din windows og sørgede for at defragmenter systemet, så kan du faktisk redde noget ydelse der på.
Avatar billede bartz Praktikant
22. april 2003 - 19:31 #8
Jesper_P jeg er så sikker at der er intet galt med din computer.
Jeg kan anbefale at du chec´ker at din Windows kører optimalt og at du har den nyeste patch.. Det er bare NovaLogic som har clocket i det !!

//Bartz
Avatar billede Tech1000 Nybegynder
23. april 2003 - 11:59 #9
Jeg installerede spillet kort efter at jeg havde formateret min computer, og der hakkede det stadig ligeså meget som før.
Avatar billede bartz Praktikant
23. april 2003 - 20:40 #10
Jeg har ikke andet at sige end at det kan ikke passe at der er noget galt, med din computer fordi mange af mine venner har det samme spil ogder hakker det også.. Det har alle sammen 2200 MHZ og skide gode computer men jeg har 1000 MHZ og det kører fint nok.. Du skal bare vente på en patch !

//Bartz
Avatar billede Tech1000 Nybegynder
24. april 2003 - 17:43 #11
Demoen man kan hente hos NovaLogic hakker også hos mig - både single og multi - og den må da været rettet for fejl når den er 2 måneder gammel.
(Den første demo version man kunne hente fra NovaLogic hvor det kun var muligt at spille en bane i multi og ingen i single,  virkede fint hos mig.)
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
24. april 2003 - 17:46 #12
Mit system : AMD-TB 1.3 / 256DDR / Geforce4TI4200.
Det har aldrig hakket, hverken den første og anden demo, samt den fulde version.
Tror det er jeres putere som ikke er konfigureret korrekt
Avatar billede tanakin Nybegynder
26. april 2003 - 08:07 #13
Det er da meget muligt et kommende patch kan rette op på det, men at spillet ikke kører ordentligt kan da nemt skyldes bundkortet. Nogen mener det ikke fordi de kører spillet på ringere computere, men er det med samme sammensætning af hardware ?...og samme konfiguration af spillet ?
At "nogen" har en 2,2 ghz cpu er jo også laaaangt fra ensbetydende med det er en god computer :p, der er jo immervæk mere end en processor i en computer..f.eks bundkortet som forbinder det hele !
Btw "ham" som Jesper nævner skiftede bundkortet hvorefter det hele kørte fint
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 16:54 #14
hvad med afslutning her eller feedback??
Avatar billede Brian Dotts Praktikant
07. maj 2024 - 19:33 #15
This solution caters to both novice traders and those unable to continually monitor market fluctuations, enabling every trader to leverage the expertise of more experienced participants to enhance their investments: <a href="https://cryptorobotics.ai/copy-trading-overview-tradelink-tle3-mod/">https://cryptorobotics.ai/copy-trading-overview-tradelink-tle3-mod/</a>