Avatar billede thundercall Nybegynder
15. april 2003 - 21:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Antal poste total på eksperten.dk

ok, vi kan se hvor mange besvaret og ubesvaret spm der er,...

men hvor mange poste er der total ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. april 2003 - 21:39 #1
Jeg synes jeg læste tallet i en e-nyt på eksperten for nylig.
Avatar billede mugs Novice
15. april 2003 - 21:39 #2
det må vel blive noget á la besvaret + ubesvaret. Men hvilken interesse har det?
Avatar billede mugs Novice
15. april 2003 - 21:41 #3
340250
Avatar billede mat Nybegynder
15. april 2003 - 21:41 #4
mugs > det er det samlede antal spg ikke det samlede antal poste :) ...mit gæt er: MANGE :P
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. april 2003 - 21:42 #5
20 marts:
Websitet rummer i dag 283.000 besvarede spørgsmål. Brugerne har leveret flere end 3,1 millioner indlæg. Det gør Eksperten til en uvurderlig vidensdatabase.
Avatar billede mugs Novice
15. april 2003 - 21:44 #6
mat > nu er det jo thundercall der har oprettet spørgsmålet, så hvad kender du til om det er antal spørgsmål eller poster. Spørgeren skriver "hvor mange poster"!!
Avatar billede mugs Novice
15. april 2003 - 21:46 #7
erikjacobsen > vidensdatabase, det er netop der pointen ligger. Hvis flere ville bruge denne "vidensbank" og søgefunktionerne, ville mmange brugere komme lettere over deres problemer. Men det er jo nok ikke i ejerens ånd!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. april 2003 - 21:48 #8
Nu er det ikke de 3.1 millioner indlæg der er lige seriøse (mon ikke jeg
selv er ansvarlig for en enkelt eller to af mindre lødig karakter). Men, ja,
der står meget godt.

Mugs: det er vist kun dig der kan misforstå spørgsmålet
Avatar billede mugs Novice
15. april 2003 - 21:53 #9
erikjacobsen > "Mugs: det er vist kun dig der kan misforstå spørgsmålet"
Og?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2003 - 21:59 #10
enig! jeg forstod det også på den måde at den KUN kunne være indlæg der var tale om :)
Avatar billede thundercall Nybegynder
15. april 2003 - 22:00 #11
altså,.. det er total poste,.. dette et bl.a. et spørgsmål med allerede 9 kommentarer :D

men det er jo SYGT med 3,1 millioner indlæg, der må nok siges at dette må være en af de størreste databaser...
- erik, vil du oprette et svar?

jeg skulle bare bruge det til en php+mysql anbefaling :D
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. april 2003 - 22:09 #12
Nej, tak, ingen point til mig. Jeg har indenfor nærmeste fortid arbejdet
med en bette table i MySql på lidt over 1 million poster. Det gik strygende.
Avatar billede thundercall Nybegynder
16. april 2003 - 03:49 #13
hmm,.. så tager jeg dem tilbage,...