Avatar billede 2002 Nybegynder
16. april 2003 - 11:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Printer HP-all in one

Hej
Jeg står over for at købe en ny printer og scanner. Jeg har tænkt at købe en af HPs psc all in one scanner/printer/kopi. Findes der nogen der har erfaring med enten hps psc 1210 eller 2110. Specielt vil jeg gerne høre om den nye 1210. Hvordan printer den, scanner den, lyd etc. Er det et godt køb?
Jeg har ikke mere end max 1600 kr. at bruge på sådan en kombi løsning -) er der et bedre forslag?
Super tak ;-)
Avatar billede asmodeus Nybegynder
16. april 2003 - 11:36 #1
Jeg har selv en 2110 og er fint tilfreds med den - udskriftskvalitet er helt fantastisk! HP kører desuden fortiden med et tilbud, hvor du kan prøve apparatet i 45 dage - er du ikke tilfreds, så henter de maskinen igen og giver dig alle pengene tilbage - selvom du har brugt farvepatronerne!

mvh/
Asmodeus
Avatar billede 2002 Nybegynder
16. april 2003 - 14:30 #2
Det kan vil ikke være nemmere... 1000tak