Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
20. april 2003 - 23:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Risør 27

Jeg er faldet for en båd model Risør 27 - er der nogen der kender noget til den, og som evt. kan finde nogen billeder af den, da jeg ikke selv har haft held med at finde nogen online. - helst plast modellen.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2003 - 12:32 #3
En lækker båd...

Hvad skal du give for den?

Jeg er selv på udkik efter et godt tilbud... kan dog ikke helt blive enig med mig selv om hvad jeg vil have.