Avatar billede nikolaj-s Nybegynder
21. april 2003 - 03:04 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at få USB stik til at virke igen

problemet består i at absolut INGEN af mine usb porte virker...

ting jeg har prøvet:

fjerne USB driverne og installere nye (4 forskellige slags, nye og gamle)

updateret win Xp pro med alle updates samt sp. 1

opdateret bios

sikkert også lidt mer...

kom med DIT forslag...
Avatar billede nikolaj-s Nybegynder
21. april 2003 - 03:08 #1
løsningen skal ikke indebære en formatering!
Avatar billede nikolaj-s Nybegynder
21. april 2003 - 03:11 #2
jeg kan se alle mine usb devices.. dog står der ved 2 af dem at driverne ikke er installere det fatter jeg hat af da jeg har prøvet at installere en masse forskellige...
men resten står til at virke fint nok...
Avatar billede nikolaj-s Nybegynder
21. april 2003 - 03:24 #3
damn er i døde? eller går i i seng klokken 20.00
Avatar billede schaefner Juniormester
21. april 2003 - 03:30 #4
Hvad forventer du kl. 3 om natten?
Avatar billede nikolaj-s Nybegynder
21. april 2003 - 03:32 #5
skidt da med klokken, der er da mange der har påske ferie, hvad laver de så ellers vis de ikke sidder på nettet? der er jo ikke noget i TV nu
Avatar billede schaefner Juniormester
21. april 2003 - 03:35 #6
De kunne f.eks. være gået i seng, eller måske ser de "Phantom of the Paradise" på TV2
Avatar billede nikolaj-s Nybegynder
21. april 2003 - 03:39 #7
hvad er det der phantom.. for noget? det lyder som porno, eller en tøse film
Avatar billede nikolaj-s Nybegynder
21. april 2003 - 03:40 #8
siden du er den eneste der er aktiv ( tilsyneladene) har du så ikke et bud på hvad man kan gøre ?
Avatar billede nikolaj-s Nybegynder
21. april 2003 - 03:41 #9
har også instaleret den nyeste driver til mobo
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
21. april 2003 - 04:00 #10
Prøv at afinstallere driverne, lukke computeren, fjerne al USB-hardware og starte computeren op.

Luk maskinen igen og tilslut så noget af dit hardware. Start computeren op igen og se om den ikke har fundet noget af dit hardware.

Hvis det virker, lukker du computeren, tilslutter de sidste par ting og starter selvfølgelig op påny :o)

Det optimale er nok at installere hvert stykke hardware for sig selv, altså med en genstart mellem hvert installation.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
21. april 2003 - 04:01 #11
Er der forresten tale om USB 2.0?
Avatar billede riversen Nybegynder
21. april 2003 - 07:49 #12
tjek at de ikke er disabled i bios nu hvor du har opderet den.
Avatar billede macsen Nybegynder
21. april 2003 - 08:55 #13
Har du prøvet at flytte USB (PCI)kortet eller ledningerne til motherbordet! Ellers prøv det. Start Windows op, og luk det derefter igen uden at fortage dig noget. Hvis det er et PCI USB kort du kan det godt svare sig at prøve at skifte PCI slot..

vh Macsen
Avatar billede nikolaj-s Nybegynder
08. maj 2003 - 22:50 #14
jeg endte med at formater alligevel da intet hjalp, ret skod egentlig
Avatar billede nikolaj-s Nybegynder
08. maj 2003 - 22:50 #15
jeg formaterede
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
09. maj 2003 - 02:14 #16
Over-fladt! Håber da at du i det mindste har haft din harddisk delt op, så du ikke mistede noget vigtig data :o)