22. april 2003 - 15:27Der er
5 kommentarer og 1 løsning
radio + onselect
Hvordan får jeg det til at virke? Det er meningen at når man har markeret en radio, så skal der åbnes et vindue. Jeg har i alt 2 radio, men er kun begyndt at lege lidt med den ene, men gik hurtigt i stå.
Hmm...phoenixv, ikke helt og jeg har ikke noget ; tegn med - men det kan da godt være dit virker, men det er ikke sådan jeg vil have det!
Synes godt om
Slettet bruger
23. april 2003 - 15:08#6
Det er i hvert fald sådan, din spørgsmålstekst er formuleret. Og mht. semikolon er det valgfrit.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.