Avatar billede dark-hunter Nybegynder
28. april 2003 - 20:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hitman 2

okay så prøver jeg igen da jeg ikke fik nogle svar overhovedet på mit sidste spm. jeg tænker at det kan være fordi jeg gav for lidt point her er der så lidt flere på spil. lad være med at kalde mig utålmodig:-)

jeg har haft spillet hitman silent asassin i et godt stykke tid nu. i starten var der ikke problemer, men lige pludselig begyndte min comp. at genstarte når jeg var inde og spille spillet. i starten var det kun lidt, men med tiden er det blevet mere og mere. jeg har gendinstalleret spillet og jeg har sågar formateret min computer(skal så lige siges at det ikke er pga. mit problem med hitman). men lige lidt hjælper det. jeg fatter det ikke, gør i???

Dark-hunter

og til de nævenyttige sataner der straks skal til at vrøvle op om ulovlige kopier og alt det lort så har jeg helt af mig selv været nede og købe spillet, så det kan ikke betale sig at begynde at skrive åndsvage beskeder om det.    tak.......
Avatar billede popsy Novice
28. april 2003 - 20:48 #1
For det første har vi alle set dit spørgsmål første gang. Grunden til ingen har svaret, er jo nok at ingen af dem der endnu er kommet forbi kan hjælpe dig!

Du har nu oprettet dobbeltspørgsmål, hvilket er mod reglerne.

Hvis du bare ville give flere point, hvorfor trykkede du så ikke bare på afsæt flere point, i boxen ude til venstre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2003 - 21:00 #2
Du skal lukke det har spørgsmål - lukker du det andet bliver du anmeldt.
Avatar billede eagleeye Praktikant
28. april 2003 - 21:10 #3
Du må vist få øvet lidt på tålmodigheden. Hvis du vil afsætte flere point tykker du på point tallet oppe i overskiften eller ude i menuen Funktioner.

Det er ikke tilladt at oprette fleres ens spørgsmål, det er er imod regel 2.1.11 som han ses her http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Så luk lige dette med det samme ved selv at svar og acceptere dit svar.

En anden ting, du har oprettet spørgsmål i kategorien kategori generelt. Du skulle også lukke det andet og oprette det i enten fri debat hvor spil spørgsmål høre hjemme eller i en kategori som passer til dit operativsystem.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede torben.s Nybegynder
29. april 2003 - 01:46 #4
popsy, john, eagle :P

prøv at finde hjælp her. http://www.hitmanforum.com/forum/index.php
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
30. april 2003 - 20:14 #5
okay jeg lukker det