Avatar billede s.stud Nybegynder
29. april 2003 - 01:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billede af carport

Klokken er mange og jeg skal bruge et billede af en carport med plads til to biler. Tagkonstruktionen skal være trekantet med et hulrum mellem bilerne og selve taget. Væggene i begge sider skal være af træ.

Point til det første og bedste.
Avatar billede s.stud Nybegynder
29. april 2003 - 01:37 #2
Jeg har kigget alle 40 sider igennem uden at finde det jeg skulle bruge.. Måske mig som er søvnig ?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
29. april 2003 - 01:41 #3
http://www.alltheweb.com/search?cat=img&cs=utf-8&q=carport

ps. vent med at afvise svar er lidt irterne
Avatar billede game_tracker Nybegynder
29. april 2003 - 01:41 #4
Avatar billede s.stud Nybegynder
29. april 2003 - 01:46 #5
Hmm.. Ja.. Det er vist et udmærket billede.. Det tager jeg og så vil jeg sq sove.