Avatar billede m.rasmussen Nybegynder
30. april 2003 - 22:59 Der er 9 kommentarer

Musik titel... Lidt svær!!

Hej, jeg leder efter et band navn og titel på et nummer... Jeg var en smule beruset sidste gang jeg hørte det så forklaringen er ikke så god!

Det er et rock nummer, der bliver sunget noget med welcome en masse gange (ved ikke om det kun er i omkvædet), og der køre hele tiden nogle trommer, det er lige hvad jeg kan huske!

Håber nogen kender det...

M.Rasmussen
Avatar billede doggy82 Praktikant
30. april 2003 - 23:05 #1
hvor har du hørt det ?
Avatar billede m.rasmussen Nybegynder
30. april 2003 - 23:08 #2
Ved en jeg var hos... Jeg har hørt det før, men kan ikke huske hvem der har lavet det... Det piner mig... Kender ikke personen så godt. Har ikke et nummer og ser ham ikke så tit...
Avatar billede m.rasmussen Nybegynder
30. april 2003 - 23:15 #3
Det er lidt hen af i system of a down stilen... men tror ikke det er dem
Avatar billede krillo Nybegynder
30. april 2003 - 23:47 #4
Taproot har lavede et nyt album der hedder welcome...
Det kunne ikke være Guns and roses "welcome to the..." (okay dårligt svar)
Doors har også lavede en Welcome...
offspring har lavede et welcome nummer fra americana...
Green Day har lavede en welcome to paradise på doogie tror jeg nok den hed, der synger han welcome et par gange...
Welcome to My Nightmare af Alice Cooper
Welcome af 311

Kan du væøre mere præcis, altså rock er jo et bredt spektre, det kan jo være alt fra poprock, til hardcore rock...

stemmen hvordan være den, høj, dyb, råbende, syngende, talene(?)m rapagtigt (paproach/limp bizkit agtigt) melodisk ?

ja det kunne godt være SOAD, men hvad ? War? måske, jeg kan ikke lige komme på nogle af dem hvor welcome indgår tit..

håber det hjælper, men du var meget vag, så hvis du vil indsnævre det lidt kan det være jeg kan finde den.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
30. april 2003 - 23:48 #5
Bare et bud :

Welcome to the jungle med Guns´N Roses ;)

DGP
Avatar billede krillo Nybegynder
01. maj 2003 - 09:16 #6
dgp, det forslår jeg lige ovenover dig....

prøv mudwayne, jeg ved ikke om de har en welcome nummer men de minder om SOAD
mere lidt hårdere.. Og du har tjekket alle SOAD numre (alle 3 albums + b-sider o.lin ?)
Avatar billede yopede Nybegynder
02. maj 2003 - 09:55 #7
ROFL.....der køre hele tiden nogle trommer,
Avatar billede heyckendorff Praktikant
24. juli 2004 - 16:20 #8
Welcome to The Pleasure Dome med Frankie Goes To Hollywood
Avatar billede heyckendorff Praktikant
24. juli 2004 - 16:21 #9
ok havde ikke lige set det med System of a Dawn stilen *GGG*...så det er nok IKKE FR:G:T:HOWYD