Avatar billede izemate Nybegynder
05. maj 2003 - 09:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

enter og webbrowser1 ?

Hejsa..

Jeg har en webbrowser1 og det virker fint bortset fra at man ikke kan benytte enter ?
fx: hvis jeg går ind på eksperten og vil oprette et svar kan jeg ikke gå ned på næste linje i textareat ?

er der nogen der har løsningen på dette "lille" problem?

på forhånd tak
<\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
05. maj 2003 - 09:26 #1
svar = spørgsmål :)
Avatar billede armena Nybegynder
06. maj 2003 - 14:22 #2
hehe har faktisk samme problem :(
Avatar billede izemate Nybegynder
06. maj 2003 - 19:00 #3
men der er ingen der kan svare på det? synes jeg har ledt komponenter tygt og tyndt for instillinger!
Avatar billede roenving Novice
06. maj 2003 - 19:10 #4
Kan stort set ikke noget Delphi, men du have adgang til events og der må du kunne finde en Keypress eller lignende
Avatar billede jamal_s Nybegynder
08. maj 2003 - 21:11 #5
jeg har samme problem..hehe..jeg fik aldrig et svar fra nogen.. :(
Avatar billede izemate Nybegynder
27. maj 2003 - 19:27 #6
Lukker...