Avatar billede magic Nybegynder
07. maj 2003 - 22:18 Der er 7 kommentarer

Scartbox

Jeg er på jagt efter en boks der kan håndtere flere scarttilslutninger automatisk (ikke med nogle trykknapper til at skifte imellem apparaterne, men en intilligent box af en art). Er der nogen der ved, hvor man kan få fat i noget sådant?
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2003 - 22:20 #1
http://www.brinck.dk/kabler.asp#tv
Her er en scart fordeler med 2 eller 3 stik
Avatar billede scb Praktikant
08. maj 2003 - 07:42 #2
Det fåes desværre ikke, for hvilket signal skulle den automatiske omskiftning lytte efter, De fleste videoer giver signal ud bare de er tændt.
-SCB
Avatar billede klaro Nybegynder
20. september 2003 - 18:52 #3
Du kan lige så godt æde SCB's svar, for det findes ikke. Eller også mangler vi et par oplysninger om hvad der er automatisk ved boxen :-).
Avatar billede magic Nybegynder
21. september 2003 - 06:52 #4
Til klaro: Når man sætter points på, er det vel fordi man ønsker en løsning, ikke en kommentar om, at det findes ikke. Jeg har selv fundet en løsning på denne adresse: http://www.hificables.co.uk/acatalog/SCART_adapters.html, men jeg tænkte, at ka'skiesens var der noget bedre og billigere i vort lille land.
Avatar billede scb Praktikant
22. september 2003 - 08:35 #5
Der er ikke nogen af de modeller du har fundet der kan skifte automatisk.
Nr 1 er med omskifter A eller B
Nr 2 er også med omskifter, men med automatisk skift til den der sidst blev brugt da den blev slukket.
Nr 3 er med skift pr. fjernbetjening.

Så du har fået et 100 % korrekt svar det kan IKKE lade sig gøre.
-SCB
Avatar billede klaro Nybegynder
23. september 2003 - 07:34 #6
Magic >> :-) hva fand betyr Ka'skiesens ?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2003 - 07:38 #7
Et korrekt svar behøver ikke at være en løsning på et problem, men kan også være et svar der bekræfter ens bange anelser ;)

Så ja, scb har svaret korrekt.

Ellers burde du skrive "jeg giver ikke mine dyrebare point væk medmindre jeg får en løsning"