Avatar billede egedaler Juniormester
12. maj 2003 - 18:43 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Automatisk orddeling

Jeg har word 2000, og jeg kan ikke få programmet til at orddele, selvom jeg har slået automatisk orddeling til. Jeg har også prøvet at markere hele siden og så slår aut. orddeling til, men det hjælper heller ikke.
Avatar billede kol Nybegynder
12. maj 2003 - 18:47 #1
Har du overhovedet installeret dén funktion?
Eller installér den fra din CD-rom

Hilsen KOL
Avatar billede hcma Novice
12. maj 2003 - 18:53 #2
check lige også om du benytter korrekt sprog.
Avatar billede egedaler Juniormester
12. maj 2003 - 19:13 #3
Jeg vil få fat i min office 2000 skive og kontrollere om funktionen er lagt ind
12. maj 2003 - 19:22 #4
kol>>Hvordan vil du slå en funktion til, hvis den ikke er installeret?
Avatar billede kol Nybegynder
12. maj 2003 - 19:33 #5
Alt er muligt i PC-verdenen.
Men har du selv noget forslag til en løsning?

Hilsen KOL
12. maj 2003 - 19:41 #6
Ja, det har jeg.

Det lyder til at funktionen "Ingen orddeling" er slået til, under afsnitsformatering.

Formater->afsnit, fanen Linie- og sideskift
Avatar billede egedaler Juniormester
12. maj 2003 - 19:44 #7
Ja, jeg har sat det rigtige sprog til, men opdager at den angiver, at den hakker ind, at den ikke kotrollerer stavning eller grammatik også selv om jeg hakker ud. Så selvom orddelingsfunktionen tilsyneladende er sat til så er den nok ikke installeret alligevel - jeg sætter min skive i i morgen.
Avatar billede egedaler Juniormester
12. maj 2003 - 19:52 #8
Så er den der. Det var "sprog" der var problemet. Jeg prøvede igen at vælge dansk, og så ydermere valgte det som standard, så kom orddelingerne, så nu er de på plads.

Men det var altså ikke nok at vælge dansk - det skulle ind som standard. - tak for hjælpen
Avatar billede kol Nybegynder
12. maj 2003 - 20:43 #9
OK catbody, du burde have deltaget i point-orgiet. egedaler var nok lidt for hurtig. Vi udligner næste gang, OK?

Hilsen KOL
Avatar billede egedaler Juniormester
12. maj 2003 - 21:11 #10
Ja, jeg var lidt for hurtig - det er fint hvis I kan finde ud af det.
Hilsen egedaler
Avatar billede hcma Novice
13. maj 2003 - 01:04 #11
helt i orden. Glem pointene, hovedsagen er at problemet er løst og andre også får mulighed for det ved at logge ind her.
Avatar billede egedaler Juniormester
13. maj 2003 - 08:14 #12
Så vil jeg lige have lov at udtrykke min glæde ved at ha' fundet denne her hjemmeside. Her 2. gang var jeg hurtigt inde og spørge eksperten, men sidste gang var det et problem jeg havde bøvlet med i et halvt års tid, so så blev løst på 10 minutter - herligt.
egedaler
Avatar billede kol Nybegynder
13. maj 2003 - 18:21 #13
Ja, livet er dejligt.

KOL