Avatar billede lach Juniormester
14. maj 2003 - 11:10 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Crack Quake 3

Findes der nogen form for crack til Quake III ?
Avatar billede fromsej Praktikant
14. maj 2003 - 11:11 #1
Sikkert, men det her er IKKE et Warez forum, luk spørgsmålet.
Avatar billede lach Juniormester
14. maj 2003 - 11:13 #2
slap lige af
Avatar billede lach Juniormester
14. maj 2003 - 11:14 #3
Mange tak
Avatar billede fromsej Praktikant
14. maj 2003 - 11:16 #4
Anmeldt.
Avatar billede lrd Nybegynder
14. maj 2003 - 11:17 #5
LOL sikke en idi..! Burde jo oz anmelde arnelars for hjælpen til hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 11:17 #6
arnelars & lach >> læs reglerne: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Det er ikke tilladt at:
spørge efter eller poste indlæg der indeholder registreringskoder, cd-keys ol.
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 11:18 #7
arnelars >> Det er ikke tilladt at:
linke til sider der indeholder virus, orme, trojanske heste eller på anden måde skadelig kode.
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 11:25 #8
og så er du også anmeldt.... :-(
Avatar billede lach Juniormester
14. maj 2003 - 16:51 #9
Tak for venligheden (fromsej) :-/
Avatar billede fromsej Praktikant
14. maj 2003 - 16:56 #10
Selv tak.
Læs reglerne inden i laver den slags, ydermere bad jeg dig om at lukke spørgsmålet, så der er vist ikke andre end dig selv du kan klandre for det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. maj 2003 - 21:28 #11
lach> du har været på eksperten.dk siden d. 20/5-2002 - så der er såmænd ikke andet end at sige: let røven makker og læs så de sk... regler!!!
Avatar billede lach Juniormester
14. maj 2003 - 21:37 #12
john_stiger> det er muligt at du har ret, men let røven makker og lær at tale ordenligt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. maj 2003 - 21:39 #13
*lol* touche´
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2003 - 23:05 #14
lach >> at du overhovedt har modtaget point for at linke til det site, er under alt kritik....
Hvis jeg var dig, ville jeg donenere det hele til pointspiseren
Avatar billede lach Juniormester
15. maj 2003 - 07:00 #15
Det er dejligt at få så mange positive beskeder :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
15. maj 2003 - 07:35 #16
Det er ligeså dejligt at se at folk der havde været brugere på E så længe kan finde på at stille den slags spørgsmål!
Avatar billede lach Juniormester
15. maj 2003 - 09:13 #17
Jeg erkender at det var forkert at stille dette spørgsmål og at jeg ikke havde læst reglerne på forhånd, men jeg synes det er ærgeligt at folk her på eksperten er så fjenteligt anlagt, et enkelt skridt forkert og man bliver hakket fuldstændig ned af alle og enhver.
Nu er jeg jo blevet anmeldt af (john_stiger), så uanset hvad bliver jeg slettet fra eksperten ...  :-(
Avatar billede lrd Nybegynder
15. maj 2003 - 09:24 #18
Nej ta det nu roligt. Du får nok bare en påmindelse. Men du hentyder jo lidt med dit spørgsmål at du har med ulovlige ting at gøre.
Avatar billede lrd Nybegynder
15. maj 2003 - 09:25 #19
Men at erkende sine fejl er sq et stort skridt i den rigtige retning så respekt for det.

Ha en god dag
Avatar billede fromsej Praktikant
15. maj 2003 - 10:39 #20
Hvis det er mig du mener med at være fjentligt anlagt, så skyder du højt over målet.
Jeg fortæller dig at Eksperten ikke er et warez forum, og fortæller dig du skal lukke spørgsmålet, dette gør du ikke, derfor skal jeg iflg. reglerne anmelde dig, hvilket jeg gjorde både dig og Arnelars.
Jeg skulle faktisk have anmeldt dig med det samme men gav dig chancen for at lukke dit spørgsmål, havde du gjort det var der ikke sket mere fra min side.
Avatar billede razor Nybegynder
15. maj 2003 - 12:09 #21
lach og arnelars er deaktiveret. Tak for anmeldelserne!
Avatar billede razor Nybegynder
15. maj 2003 - 12:09 #22
Desuden har jeg fjernet indlægget med linket.
Avatar billede lrd Nybegynder
15. maj 2003 - 13:39 #23
Tak razor :-)