Avatar billede perhaps Nybegynder
21. maj 2003 - 12:45 Der er 10 kommentarer

Kunne søgefunktionen ikke gøres lidt større?

Den der søgefunktion fra eniro er da ok, men er den nu alligevel ikke lidt ude af proportioner?
:o)
Avatar billede robotten Praktikant
22. maj 2003 - 09:30 #1
Måske det var et foslag til den rigtige søgefunktion?
http://www.eksperten.dk/spm/354786

*s*
Avatar billede perhaps Nybegynder
22. maj 2003 - 10:44 #2
Er helt enig med dig robotten. Nu er den kæmpesøgefunktion fra eniro også forsvundet kan jeg se.
Avatar billede robotten Praktikant
22. maj 2003 - 10:51 #3
Men bliv Pro medlem, så slipper du for alt det pjat.
Avatar billede perhaps Nybegynder
22. maj 2003 - 11:18 #4
Det har du ret i, men jeg synes nu at reklamen er ved at tage lidt overhånd efter at Eksperten blev solgt. Jeg kan da godt se at de skal have penge ind, men det skal vel ikke blive til amerikanske tilstande, med hjemmesider fuld af animationer. Det tror jeg nemlig kan blive til en ulempe for Eksperten, hvis det vel at mærke forværres. Jeg må nok sige at den store søgefunktion for eniro virkede lidt irriterende på mig, når nu Ekspertens minisøgefunktion var lige ved siden af.
Avatar billede robotten Praktikant
22. maj 2003 - 11:26 #5
Det er altid en balancegang med reklamer. Er de der ikke, kan det knibe med at skaffe kapital nok til E's videre eksistens. Men på den anden side, må de heller ikke være alt for belastende, og så skræmme brugerne væk.

Men den debat har været her ca. en million millard gange før.
Avatar billede robotten Praktikant
27. maj 2003 - 09:27 #6
?
Avatar billede robotten Praktikant
02. juni 2003 - 10:45 #7
Lukker du igen?
Avatar billede robotten Praktikant
18. juni 2003 - 14:27 #8
Bølle...
Avatar billede robotten Praktikant
23. juli 2003 - 11:07 #9
.
Avatar billede robotten Praktikant
27. august 2003 - 10:29 #10
.