Avatar billede fuerzzz Nybegynder
23. maj 2003 - 23:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvilken sang

det er sån en tekno-agtog en og teksten er bla andet sån her, den er ca 3-4 år gammel.

om so scared, im in panic, in panis, im frightened og uu-uu, im so scared im so frigtended og uu-uu---- "trommer i baner"

det var vist omkvædet - håber noget kan genkende og give et hint! tak!
Avatar billede tangveje Nybegynder
23. maj 2003 - 23:44 #1
Goon - Panic så vidt jeg husker... Er vidst endda danske hvis jeg ikke er helt senil :)
Avatar billede magoo20000 Nybegynder
23. maj 2003 - 23:48 #2
Korrekt - Det er Goon!
Avatar billede chalde Seniormester
24. maj 2003 - 00:01 #3
Han er for fed... :-)
Avatar billede fuerzzz Nybegynder
26. maj 2003 - 20:48 #4
ifgl cdon.com er der ikke noget der bare hedder goon...!
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2003 - 21:24 #5
http://www.discogs.com/artist/Goon

Opretter du et spørgsmål med point til tangveje eller skal du anmeldes???
Avatar billede tangveje Nybegynder
31. maj 2003 - 22:14 #6
Tror fristen er udløbet...

Fuerzzz > Du har vist fået dit svar, både fra mig og n0rmality ( www.eksperten.dk/spm/357434 ) og jeg tror john_stigers har bevist at der rent faktisk eksisterer (eller om ikke andet har eksisteret) noget der hedder goon. Synes ikke det er retfærdigt at afvise mit svar på den måde, oprette et nyt og så bare "forsvinde", det synes jeg er at pisse på dem der bruger deres tid på at hjælpe
Avatar billede eagleeye Praktikant
31. maj 2003 - 23:17 #7
fuerzzz Du har svar på dit spørgsmål her så opret et sprøgsmål med point til tangveje.

Ifølge regel 2.1.11 i reglerne http://www.eksperten.dk/regler.phtml skal der gå minimum 7 dage fra et spørgsmål er stillet til du må stille det igen, hvis du ikke har fået svar. Det næste du har oprettet http://www.eksperten.dk/spm/357434 er oprettet den 26/05 2003 altså kun 3 dage efter.

Så undgå en advarsel ved at få givet 30 point til tangveje.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede eagleeye Praktikant
17. juni 2003 - 19:56 #8
Få nu oprettet det spørgsmål til tangveje for det svar han har givet dig.
Sidste chance.

eagleeye / CoAdmin