Avatar billede tinggaarden Nybegynder
27. maj 2003 - 20:44 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

steelpad meget dårlig!

I dag skulle det endelig ske! jeg måtte prøve en steelpad, men da jeg fik plantet musen ovenpå (logitech dual optical) kom overraskelsen. FØJ, hvor kører musen dårlig....ikke bare lidt, men vildt meget. Hvis jeg fx sidder og prøver på at køre muse frem og tilbage inden for ca. 7-8 cm ender markøren helt ned i venstre hjørne...Musen virker ganske udemærket på bordet (bøg melanin), så hvordan kan et helt sort stykke stål gøre den så dårlig???
Avatar billede game_tracker Nybegynder
27. maj 2003 - 20:49 #1
er ikke måtten men din mus der sux jeg har selv en steelpad s3 og en black icemat og har prøvet 2 optiske på min steel som kørte super så kan kun være din mus der er skod (får flere frags i cs når jeg bruger steelpad)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
27. maj 2003 - 20:50 #2
den ene var fra microsoft og en fra logitech men bruger selv boomslang 2000
Avatar billede game_tracker Nybegynder
27. maj 2003 - 20:51 #3
har du husket at putte teflon tape på din mus?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2003 - 20:52 #4
Skift til en anden musemåtte - det er ikke musen der suger, det er måtten og mus der ikke kan arbejde sammen.
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
27. maj 2003 - 20:55 #5
game_tracker --> Hvor skal der sidde teflon tape?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
27. maj 2003 - 20:56 #6
på musens støtte punkter
Avatar billede game_tracker Nybegynder
27. maj 2003 - 20:57 #7
uden det vil musen køre af lort
Avatar billede tinggaarden Nybegynder
27. maj 2003 - 21:06 #8
Jeg har sat teflon tape på....det er ikke det! Det virker som om musen næsten ikke registrerer måtten!
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2003 - 21:08 #9
Svar: john_stigers
27/05-2003 20:52:03    Skift til en anden musemåtte - det er ikke musen der suger, det er måtten og mus der ikke kan arbejde sammen.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
27. maj 2003 - 21:11 #10
så skal du ha en anden måtte (nok heller ikke icemat)