Avatar billede ms20 Nybegynder
28. maj 2003 - 19:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nogen der har erfaring med: cd-wow.com

Det er firma er næsten for godt til at være sandt: http://www4.cd-wow.com/index.php

ca.100kr for en cd, gratis levering!

Er der nogle der har erfaringer med firmaet?
Avatar billede pallas Nybegynder
28. maj 2003 - 19:27 #1
Har ingen erfaring med firmaet, men :

Når du så får tillagt moms, told, punktafgifter til de ca. 100 kr. Så prøv og spørg enhver anden dansk forhandler om de ikke kan gøre det for samme pris !!

Jeg tror de kan gøre det bedre :-)
Avatar billede becko Nybegynder
28. maj 2003 - 19:35 #2
Jeg mener at UK stadig er med i EU, varenes frie bevægelighed og sådan noget.
Ingen moms, ingen told, ingen punktafgift.

Så det tror jeg ikke 8)
Avatar billede pallas Nybegynder
28. maj 2003 - 19:41 #3
Det kommer an på om virksomheden er registreret i DK. Det fremgår ikke af hjemmesiden. Er UK virksomhed reg. i Dk, betaler denne moms mv. Er Uk virksomhed ikke reg. i Dk - betaler køberen moms mv. Der er en stor økonomisk forskel !
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. maj 2003 - 21:46 #4
Der er faktisk en anden lille detalje... Exporterer virksomheden for MINDRE end 280.000 pr. år, skal man faktisk heller ikke betale dansk moms. I det tilfælde betaler man kun lokal, altså engelsk moms. (Gælder kun EU lande)
Avatar billede amplificator Nybegynder
28. maj 2003 - 21:56 #5
Her er også en side. Nogle af forhandlerne på siden sælger ret billigt..
http://www.pro-music.org/musiconline/retailers.htm
Avatar billede ms20 Nybegynder
29. maj 2003 - 10:56 #6
OK :)

Men hvilken betalig skal man så vælge?
(jeg vil ikke betale med kreditkort!!!)
Avatar billede ms20 Nybegynder
30. maj 2003 - 15:47 #8
Til alle: læg lige at svar ind, hvis i IKKE ønsker at få point så skriv det lige..... :)
Avatar billede ms20 Nybegynder
03. juni 2003 - 13:28 #9
Vil I have point?
Avatar billede ms20 Nybegynder
08. juni 2003 - 18:32 #10
Nå det vil i ikke!
Nu ikke noget brok, I har haft nok tid til at svare! :)