Avatar billede PHBK Praktikant
03. juni 2003 - 04:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ladder-system til clan

Er der nogen som kender et "ladder" program til en clan, hvor der kan udfordres, og dermed stige i ladder systemet.
Det er en double ladder, dvs. 2 pers. per team.
f.eks.
1: aaa
2: bbb
3: ccc
4: ddd
aaa bliver udfordret af bbb, bbb vinder og får derved 1. pladsen:
1: bbb
2: aaa
3: ccc
4: ddd

Gerne med detaljer.
Det jeg søger er ligesom, men billigere, end: [url]http://www.lurkemweb.com/scripts/ladder1.php[/url]
Et aktivt system kan findes her: [url]http://www.socomxtreme.com/standings.php?ladder[id]=10[/url]
og et andet her: [url]http://www.socomclans.net/ladder/standings.php?ladder[id]=1[/url]
Findes der noget tilsvarende på nettet, gerne gratis, hvis muligt, eller er der en PHP Guru der kan lave det, og gerne vil det?
Enten PHP, MySQL, perl dog IKKE ASP.
Det skal være enkelt og ligetil, med mulighed for at stige 1 plads, hvis vundet, eller beholde sin plads, hvis man forsvarer sin titel.
f.eks. hvis aaa vandt, beholder han sin 1. plads, og bbb bliver på 2. pladsen.
Tak!
Avatar billede andy Nybegynder
03. juni 2003 - 10:43 #2
Avatar billede PHBK Praktikant
05. juni 2003 - 16:53 #3
hmmm, ja, der har jeg været, det var der jeg fandt den nævnte ladder, jeg brugte som ref.
På siden er den nævnte,
Den anden er dobbelt så dyr, over 1300 kr.
Den sidste virker ikke. Den er fyldt med fejl. Har prøvet.
Men tak alligevel.
Nogen andre?
Jeg har forsøgt med følgende:
FCG Laddre, dmtg-php, ladder. Er der en gennemprøvet script? som virker som jeg har nævnt?
Avatar billede PHBK Praktikant
24. juli 2003 - 19:50 #4
Tilsyneladende ikke :(
Jeg stopper spørgamålet.