Avatar billede thecaveman Nybegynder
06. juni 2003 - 11:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mine film vender på hovedet

Jeg har et problem.Når jeg brænder VCD eller SVCD i Nero vender filmene nogen gange på hovedet..Det er ikke altid..Og de gør det ikke inden jeg brænder dem ??!!!
Hvad kan jeg gøre ... HAr prøvet at lave en MPEG2 fil i TmpGEnc men der kommer der ingen lyd på ??
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2003 - 11:54 #1
Hvorfor filmene ender op med at vende på hovedet er ikke til at sige.....
Men en ting er sikkert - lad være med at bruge NERO til at reencode dine film.
Bruge hellere TMPGEnc.
Jeg antager at det er .avi film du reencoder til enten VCD eller SVCD. Ellers må du endelig vende tilbage.
Kig på denne guide: http://www.dvdrhelp.com/tmpgencsvcd.htm
Hvis du stadig har problemer med at der ikke er noget lyd, eller den er ude af sync., så skal du have fat i VirtualDub - www.virtualdub.org. - og kig så her:
http://www.dvdrhelp.com/virtualdubaudio.htm
Avatar billede thecaveman Nybegynder
06. juni 2003 - 12:01 #2
Det er ganske rigtigt .avi filer jeg  reencoder. Og har da også Virtualdub inde .:Den bruger jeg til at lægge tekster på med. Men når jeg bruger TMPGenc så er der ingen lyd på det forstår jeg ikke ...Ikke så fedt at se stumfilm *GGG*
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2003 - 12:08 #3
Jamen så må du jo have fat i VirtualDub og kigge her: http://www.dvdrhelp.com/virtualdubaudio.htm
Avatar billede thecaveman Nybegynder
08. juni 2003 - 13:38 #4
Det virker ...Tusind tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2003 - 17:25 #5
any time.... :o)