Avatar billede knoes Nybegynder
10. juni 2003 - 20:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

tornado geforce 4 mx

jeg har et problem med min 566 mhz og pci tornado geforce4 mx grafikkort. Det har hørt udmærket i win98, men nu har jeg installeret xp, og der er sort skærm. jeg har prøvet at pille det ud, og bruge det der sidder onboard, det virker fint. Har jeg for lidt ram - 192 mb sd
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2003 - 20:07 #1
192 Mb ram er nok
Avatar billede knoes Nybegynder
10. juni 2003 - 21:03 #2
har i så noget bud på hvad det skyldes
Avatar billede c-holst Novice
10. juni 2003 - 22:39 #3
er der kommet sort skærm efter installationen, så kune det vel tyde på, at der mangler noget for at få kortet til at køre under windows xp, eller at kortet ikke er 100 % kompatibelt; hvilket lyder lidt mærkeligt med et så nyt kort.
hvordan fik du instaleret med en sort skærm?
er der ingen biipkoder under opstart?
hvornår kommer den sorte skærm?
Husker du at slå dit onboard fra i biosen, det sker ikke altid automatisk

Jeg synes nu det lugter lidt af, at dit kort ikke sidder ordentligt i. tryk det godt ned, vrik det LIDT og vær forsigtig.
Avatar billede knoes Nybegynder
11. juni 2003 - 07:07 #4
der kommer først sort skærm, når den når til skrivebordet
der er ingen biipkoder og jeg har slået den fra i biosen
Avatar billede c-holst Novice
11. juni 2003 - 08:07 #5
har du fået det til at virke siden du accepterer dit eget svar, ellers må du genåbne eller give nogle point for yderligere råd
Avatar billede knoes Nybegynder
11. juni 2003 - 13:11 #6
nej jeg har desværre ikke fået det til at virke,