Avatar billede uffe29 Nybegynder
12. juni 2003 - 00:56 Der er 23 kommentarer og
5 løsninger

Sites som scor.dk

Hvis man har for travlt med computeren, men gerne vil have en elskerinde *G* er der så andre forslag end scor.dk ???

*G*
Avatar billede matz Nybegynder
12. juni 2003 - 00:58 #1
hehe desperat ? :P
Avatar billede popsy Novice
12. juni 2003 - 01:10 #2
Avatar billede uffe29 Nybegynder
12. juni 2003 - 01:11 #3
ik' endnu *G*
Avatar billede rangerbs Nybegynder
12. juni 2003 - 01:12 #4
prøv www.skibet.dk

jubii chat
Avatar billede rangerbs Nybegynder
12. juni 2003 - 02:09 #5
Avatar billede uffe29 Nybegynder
12. juni 2003 - 02:17 #6
altså ligesom scor.dk (database) ikke chat
Avatar billede miss-g Seniormester
12. juni 2003 - 08:20 #7
http://www.xxx-sites.dk/ (sex-annoncer)

Andre chat/kontaktsteder:

http://www.ni.dk/fritid/chatogkontakt/
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. juni 2003 - 09:42 #8
http://www.weblove.dk/
htttp://www.superkontakt.dk/

Du kan bare søge på google.com under kontaktbureauer.

/per
Avatar billede uffe29 Nybegynder
12. juni 2003 - 11:44 #9
Haha....Dating.dk var vist heller ikke for god...jeg modtog dette

____________________________________________________________
Din profil søger en eller anden form for uforpligtende seksuelt samvær.

Dette går imod dating.dk`s koncept og omhandler en helt anden form for kontakt end den vi formidler - samtidigt støder det størstedelen af vores brugere, når de åbner og læser profilen som åbenlyst søger den form for kontakt - Altså utroskab - og dette er ikke meningen med kontaktsøgning på dating.dk.

Vi formidler ikke en "utroskabsservice" og ønsker på ingen måde at bidrage til dette.

Derfor bedes du rette/fjerne dette med det samme - hvis dette ikke bliver gjort, - vil konsekvensen være en sletning af profilen. Det bemærkes at der ikke er nogen refundering ved regelbrud og at du har læst og accepteret de regler vi har på dating.dk ved oprettelse af profilen.

Med venlig hilsen
Administrator -Lopez-
____________________________________________________________
Avatar billede popsy Novice
12. juni 2003 - 13:13 #10
haha
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juni 2003 - 13:19 #11
*LOL* porno lasse
Avatar billede mock Nybegynder
12. juni 2003 - 14:47 #12
-Lopez-... Uh.. Den tidligere "chef" *g*... Har haft den tvilsomme ære, af at være super bruger på dating.dk *g*..
Avatar billede congame Nybegynder
12. juni 2003 - 18:12 #13
Avatar billede iq-n Nybegynder
12. juni 2003 - 20:53 #14
Avatar billede congame Nybegynder
13. juni 2003 - 12:48 #15
og så mangler jeg bare lige et svar, sådan
Avatar billede uffe29 Nybegynder
13. juni 2003 - 14:16 #16
Og jeg mangler bare en laber sild, sådan :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
13. juni 2003 - 14:20 #17
Hvorfor ikke ta en tur ibyen med dine venner og se hvad det bringer med sig :-)
At finde en via nettet eller kontakt annoncer kan da lykkes ja men tror chancen er større face to face IRL

MvH Lrd
Avatar billede uffe29 Nybegynder
13. juni 2003 - 14:36 #18
Jeg har ingen venner :-)
Arj...Så betaler man 1000 kroner for at få ondt i håret, og klokken 04:00 om natten finder kvinden (som man har givet drink til hele aftenen) ud af at hun skal hjem.....hun har ikke flere libresser (med vinger) med

Jeg skal da have en fast bolleven hvor alle "ikke kæreste" ting er afklaret *G*
Avatar billede lrd Nybegynder
13. juni 2003 - 14:40 #19
Det er det man kalder at leve!

Måske skulle du slukke din pc og komme ud i livet og møde nogle gode venner :-)
Avatar billede uffe29 Nybegynder
13. juni 2003 - 15:06 #20
*LoL* Det gør jeg skam....Det er derfor der ikke også er plads til kvinden
Avatar billede lrd Nybegynder
13. juni 2003 - 15:07 #21
Hvad med en gummidukke *LOL*

Den skal heller ikke fodres
Avatar billede uffe29 Nybegynder
13. juni 2003 - 15:13 #22
Haha.... Det havde jeg sgu ikke lige tænkt på *LOL*

Hmm..Jeg kan godt lide at slikke, og tror sgu det smager for meget af plastik.... Så skal jeg jo også til at gøre den ren....BVADR

Narj...Den rene vare *G*
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. juni 2003 - 15:57 #23
Har du prøvet på http://chatrr.ofir.dk/?sa=0?

/per
Avatar billede lrd Nybegynder
13. juni 2003 - 16:00 #24
Hmm fed oplysning for os andre at vide!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. juni 2003 - 16:06 #25
lrd>Jeps, spørgsmålet burde lukkes af en coadmin.

/per
Avatar billede lrd Nybegynder
13. juni 2003 - 16:08 #26
Enig du!
Avatar billede uffe29 Nybegynder
13. juni 2003 - 16:35 #27
Hmmm.... på http://chatrr.ofir.dk/?sa=0 er der da ikke noget som kan støde nogen, og mine kommentarer skal sgu da ikke tages alvorligt mand....

Men luk i bare spørgsmålet ???
Avatar billede mock Nybegynder
13. juni 2003 - 21:05 #28
Man er da for sart hvis man bliver stødt af det.. Jeg får sgu da griner på..

I øvrigt virker dating.dk f eks.. Fandt en kæreste der, var sammen i 2 måneder.. Eneste grund til at vi gik fra hinanden, var at jeg flyttede fra København til Odense.. Lidt langt med 200 KM mellem hinanden..