Avatar billede galle2 Nybegynder
12. juni 2003 - 10:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gemme værktøjslinier når Word lukkes ned.

Hej.

I MSWord bruger og opsætter jeg mine egne værktøjslinier.
Når jeg så lukker programmet ned og starter det op igen oplever jeg at Word ikke har gemt mine indstillinger. Hvordan kan man sørge for at indstillingerne bliver gemt?Jeg kunne forestille mig at det bare er et enkelt flueben der skal markeres, men kan ikke finde noget sted i indstillingerne.
Hjælp....
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. juni 2003 - 10:26 #1
Gem dit dok. som en skabelon og åbn et nyt dok ud fra denne skablon hver gang for eftertiden hvor du ønsker disse værktøjslinjer: f.eks. min skabelon.dot
Avatar billede Inge Nybegynder
12. juni 2003 - 10:34 #2
Hvis du laver dine rettelser af værktøjslinier osv i din normal.dot, så vil du altid have dem, i hvert fald så længe din normal.dot ikke går i hegnet...
Find og åbn normal.dot, ret din værktøslinier til, gem og luk normal.dot
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2003 - 11:16 #3
Du har gjort een af 2 ting.
Sagt nej til at normal.dot skal gemmes, eller ikke bemærket, at du har lavet dine ændringer i f.eks. en anden skabelon.

En 3. ting kunne være, at du forsøger at ændre på en arbejdspc, i et firma, hvor man ikke vil have, at brugerne ændrer i normal.dot. Mange bruger en fælles normal.dot, og det forhindrer den enkelte i at automatisere, men selvfølgelig også at pilfingre ødelægger noget.
Avatar billede galle2 Nybegynder
12. juni 2003 - 12:02 #4
Ja, jeres svar minder meget om hinanden, men det er altså samo07's svar der gav pote. Ellers tak til jer alle for de hurtige svar....
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2003 - 12:05 #5
Det er bare o.k., det er den sikreste måde samo07 har anvist.