Avatar billede mr-merlin Nybegynder
12. juni 2003 - 22:22 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

køb af mobil

Jeg skal købe en ny mobil, *host*... fordi at min gamle gik i stykker fordi at den ved et uheld kom en tur med i vaskemaskinen *snøft*.
Når men anyways den gamle mobil var en 3310, det eneste der overlevede turen, var mit SIM-kort og jeg vil meget gerne den samme mobil som før, så jeg ká stikke SIM-kortet ind i den nye, beholde mit abonnement som er Sonofon
hvis det kan lade sig gøre!

/mr merlin
Avatar billede a-torsten Nybegynder
12. juni 2003 - 22:23 #1
Det du skal sikre dig er at den ikke er simlåst.. altså din nye telefon... å længe den er det så kan du bruge dit gamle kort...

-Anders
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. juni 2003 - 22:24 #2
Simkortet kan da bruge i hvilken som helst mobiltelefon.

Her kan du se hvor det er billigst at købe en ny nokia 3310:
http://dk.kelkoo.com/shopbot/sort.jsp?field=totalcost&brand=Nokia&mn=&model=3310&catId=125701&y=11&catPath=dk/mobile_phones&x=20&from=shopbot&mx=&from=shopbot
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. juni 2003 - 22:28 #3
Køber du en telefon uden abonnementet, kan du blot sætte dit gamle simkort i og bruge det - pris ca. 998 kr.

En anden løsning er at købe en telefon med abonnement, få telefonen låst op og bruge dit gamle kort. Men du skal så stadig betale abonnementet der er med den nye telefon i 6 måneder.

Eksempel:

(1) Du køber en nokia 3310 med Telia comfort abonnement her:
http://www.netget.dk/product.asp?product=26&page=1referrer=kelkoo - pris 1 kr

(2) Du får telefonen låst op af www.simlock.dk - pris 100 kr

(3) Der udover skal du betale oprettelse af telefon - 99 kr og 6 månedernes abonnement - 360 kr

Ialt 560,00 kr

NB! Selvom du skal betale 6 måneders abonnement, kan du den dag du har fået din telefon låst op, sætte det gamle simkort i og bruge det!
Avatar billede jonbdk Nybegynder
12. juni 2003 - 22:33 #4
Hvis du har haft abonnementet i mere end 6 mdr., henvender du dig blot hos nærmeste Sonofon forhandler og så kan du købe telefonen til vejl. udsalgspris. Hos sonofon hedder det: "Projekt Ny Telefon".
Kræver at du ikke har brugt tilbuddet inden for de sidste 8 mdr
At du ikke opsiger dit abonnement de næste 6
At du ikke har udestående gæld (hos sonofon)

Om telefonen så blir billigere eller dyrere end end med telia nummere skal så være op til dig - det kommer an på telefonen - meeen lige 560 for EN 3310 - det kan godt gøres billigere!!
Du skal være opmærksom på at nogle sonofon forhandlere har priser der ligger under sonofons vejld. pris. Det er IKKE den billigere pris, men sonofons vejl udsalg du kan få tlf. til!!
Avatar billede snehunden Nybegynder
13. juni 2003 - 01:54 #5
www.mobilpriser.dk er stedet hvor man finder de billigste
Avatar billede a-torsten Nybegynder
26. oktober 2003 - 19:57 #6
Har du fået købt dig en ny telefon ? ;o)

/Anders
Avatar billede mr-merlin Nybegynder
27. oktober 2003 - 12:25 #7
ja det har jeg en t68i for 700 kr. på netget.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. oktober 2003 - 12:47 #8
mr-merlin >> Så få lukket spørgsmålet