Avatar billede uffe29 Nybegynder
13. juni 2003 - 10:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sikker fjernelse af hardware (XP) Icon mangler

Jeg har et USB-Drev som jeg skal have lavet en sikker fjernelse af, men iconet som plejer at sidde ved siden af uret mangler....

Hvordan starter man programmet/guiden sikker fjernelse af hardware...

Problemet er at jeg skal have det flyttet fra USB1.1 til USB2.0 og jeg har prøvet at lukke ned og skifte over, men så kommer der en meddelelse om at drev I er beskadiget eller findes på en anden lokation....

Så sent som i går aftes er jeg 110% sikker på at iconet var dernede
Avatar billede ixxus Nybegynder
13. juni 2003 - 11:04 #1
Hvis du lukker computeren ned og tager stikket ud, så skulle der ikke være nogen ko på isen.
Det der sker i Windows når man klikker på "sikker fjernelse af hardware" er bare at den sikrer at der ikke bliver skrevet flere filer til enheden og at evt. åbne filer lukkes, m.v. så der sker nogle fejl. Så hvis du lukker computeren så skulle der ikke være nogle problemer...
Avatar billede ixxus Nybegynder
13. juni 2003 - 11:06 #2
Hvad så med at lukke computeren, hive enheden ud, starte op uden enheden i, og så evt. fjerne drevet i windows, hvis den stadig spøger derinde. Så evt. genstarte og så sætte enheden i bagefter, hvor den så gerne skulle blive opdaget og godkendt automatisk...
Avatar billede kfz Nybegynder
13. juni 2003 - 13:00 #3
ikonet er måske skjult fordi windows xp ser den som inaktiv, klik på de 2 pile til venstre for uret
Avatar billede uffe29 Nybegynder
13. juni 2003 - 13:20 #4
Ikke derfor....
Avatar billede uffe29 Nybegynder
13. juni 2003 - 14:18 #5
Hmm...jeg gider sgu ikke det bøvl, og jeg havde alligevel i tankerne at formatere..... Så nu bliver det :-)

Tak for forsøget ixxus....jeg havde prøvet dit forslag som umiddelbart burde virke :-) bare ikke hos mig :-(