Avatar billede askhoej Praktikant
16. juni 2003 - 10:40 Der er 8 kommentarer og
7 løsninger

Hosting af web servere

Hejsa

Er der nogen der har nogle gode erfaringer med hosting af webservere? Vigtigt med høj driftsikkerhed og god 24 timers support.

/askhoej
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. juni 2003 - 10:44 #1
Ja!!

Uni2 er til highend løsninger hvor høj oppetid og support er afgørende, men det koster kassen
Avatar billede thomasdb Nybegynder
16. juni 2003 - 10:44 #2
ja

www.webglobe.dk - fra 650,-
Avatar billede jakki Nybegynder
16. juni 2003 - 10:47 #3
Ja kig forbi www.secnet.dk jeg ved ikke om du syntes prisen er forhøj jeg syntes at man for hvad man betaler og trafik er jo en god ting at have med på sådanne servere og massere af den
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 11:12 #4
www.serverhosting.dk  (det er mig selv)
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 11:14 #5
Jeg har kun positive erfaringer med hosting hos www.RackServ.com ..

Men ellers skulle Uni2 og ScanNet være stabile/pålidelige hosting firmaer.
Avatar billede askhoej Praktikant
16. juni 2003 - 11:30 #6
Firmaet skal også stå for opdateringer at diverse patches og updates til IIS, firewall etc. Det gælder ikke om at finde den billigste men den bedste, så det økonomiske er det mindste af det hele.

Firmaerne i henviser til må gerne have nogen gode referencer eller cases.
Avatar billede jakki Nybegynder
16. juni 2003 - 11:46 #7
jeg kan se at du ønsker at gøre brug af Windows og så hvidt jeg kan se er den eneste godkendte ASP'er www.secnet.dk

Jeg ved har ikke styr på hvor mange de hoster jeg ved at de har solutions2all som hosting kunde
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
16. juni 2003 - 11:53 #8
jakki> hvad forstår du ved "godkendt ASP'er" ?
Avatar billede jakki Nybegynder
16. juni 2003 - 12:02 #9
Efter Microsoft regler skal en udbyder der udbyder ASP til anden eller 3 mand vore godkendt ASP hvilket betyder at der skal 2 ansatte MCP'er i selskabet

Du kan læse mere her læse nyrup indlæg
http://www.eksperten.dk/spm/348319

du kan også læse vidre her
http://www.microsoft.com/serviceproviders/licensing/spla.asp
Avatar billede janemil Nybegynder
16. juni 2003 - 13:28 #10
Avatar billede webexp Nybegynder
16. juni 2003 - 17:14 #11
www.wannafind.dk er et kanon hotel de har en kanon oppe tid næsten 100 % og det er billigt også
Avatar billede proboss Nybegynder
16. juni 2003 - 20:06 #12
Jeg kan også kun anbefale www.secnet.dk oppe tiden er helt i top og det er servicen også
Avatar billede locturian Nybegynder
19. juni 2003 - 10:26 #13
Smut forbi www.bluewebhouse.dk - Der kan du sikkert finde hvad du leder efter. Fair priser, 24 timers support, 99,9% oppetid. Du kan både leje en server, eller komme med din egen. Mod tillæg kan du også få installeret den software/patches du måtte have brug for...

Yderligere spørgsmål, kan rettes til mig... soren@bluewebhouse.com :)

Held og lykke ;)
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2003 - 01:33 #14
www.RackServ.com
www.web-sale.dk

Der har du begge steder 24 timers telefon support sådan som jeg lige husker.
Avatar billede madz Nybegynder
04. juli 2003 - 20:45 #15
Prøv TDC, se evt. http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_dedi, der ligger også en video der viser lidt fra centeret i Herlev  -> mms://mmsvip01.vod.inet.tele.dk/zilliondemo/herlev200.wmv