Avatar billede big_h Nybegynder
04. december 2000 - 16:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

template(s) - skabelon

Hvordan vil man kunne lave mulighed for at brugere af min hjemmeside selv, via en skabelon kan lave deres egen hjemmeside.
Det drejer sig om at tilføje noget tekst samt billeder og bgcolors.
Findes der i forvejen noget der kan hentes eller er det muligt at lave selv for en forholdsvis nybegyndt kodekal ????
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
05. december 2000 - 00:37 #1
Kender du noget til databaser?
Hvad kan du programmere?

Du skal lære at få brugerens indtastninger og afkrydsninger gemt i en database, som fx Access, og så at få dem læst igen når siden skal vises.

Jeg kender ikke så meget til de færdige systemer man kan finde.
Avatar billede big_h Nybegynder
05. december 2000 - 06:24 #2
Ja, ok jeg er med på det du siger. Jeg kan kode i ASP og bruge det sammen med en access DB, det som jeg mangler er at få, er f.eks. et kodeeksempel at kigge på.
hilsen
bigh