Avatar billede argememnon Nybegynder
18. juni 2003 - 01:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan overfører jeg mmf-filer fra min computer til min Mobil

Jeg har købt en sony ericsson t310. I den forbindelse har jeg downloaded en masse mmf-filer til min laptop. Disse filer vil jeg gerne have overført til mobiltelefonen. Min computer har en infarrød port, hvilket t310 også har. Men jeg kan ikke overfører filerne, windows skriver dataerne er ugyldige. Jeg sidder lidt og har på fornemmelsen at jeg mangler et program der kan håndtere dataerne. Men jeg ved ikke om det er problemet eller det bare er mig der ikke kan finde ud af det :-)

Hjælp
Avatar billede argememnon Nybegynder
18. juni 2003 - 14:06 #1
Okay jeg har fundet ud af det. Man kan ikke overføre mmf filer til en ericsson. Derimod har de været så smarte frem for nokia at man kan overføre *.mid eller midi-filer direkte til telefonen
Avatar billede hilfe Nybegynder
28. december 2003 - 16:30 #2
Du kan jo også åbne dine mmf-filer i Mobile Music Polyphonic og derefter gemme dem som midi-fil, og derefter overføre dem til din mobil ved hjælp af www.xgryde.dk eller www.coolservice.dk