Avatar billede -johnny- Nybegynder
18. juni 2003 - 22:50 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Et lille spg. ang højtalere

Hey Eksperter...

Ville lige høre, om nogen kunne anbefale disse: http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=335

På forhånd tak.
Avatar billede werd Nybegynder
18. juni 2003 - 22:56 #1
en jeg kender har dem! - god lyd (god bass!) - hvad skal du give for dem?
Avatar billede donwang Nybegynder
18. juni 2003 - 23:02 #2
Du skulle hellere købe logitech højtalere, de er gode alle sammen... (Til prisen)
Avatar billede -johnny- Nybegynder
18. juni 2003 - 23:05 #3
Jeg skal give 287,- for dem... Med port og gebyr 464,-
Avatar billede werd Nybegynder
18. juni 2003 - 23:24 #4
det er en god pris - det synes jeg du skal købe så!
Avatar billede spt Nybegynder
19. juni 2003 - 00:32 #5
de er ok jeg har selv 2,1 det eneste problem er en bassen den er for kraftig hvis man hører andet end techno, (kan dog instilles så det ikke er så slemt)
Avatar billede robotten Praktikant
19. juni 2003 - 14:14 #6
Har selv 5.1 sættet i samme mærke. Kan kun sige, at der fås ganske meget for pengene i disse sæt. Og dejligt, at lydstyrke kontrollen (den halvrunde dims) kan sættes fast/ligges inden for rækkevidde.
Avatar billede -johnny- Nybegynder
19. juni 2003 - 15:50 #7
Okay... Tak til alle :)