Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juni 2003 - 16:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køb af ericson t68i, hjælp til at finde den billigste.

Så ville min trofaste 3310'er ikke mere, og det er derfor tid til at finde mig en ny telefon - og jeg har som overskriften antyder valgt at det bliver en sony ericsson t68i'er...

Mit spørgsmål går så på hvor den billigste er at finde - min plan går for nuværende ud på (da jeg har i sinde at beholde mit nuværende abbonnement) at købe én med abbonnement - få låst simlåsen op, og så opsige abbonnementet efter de obligatoriske 6 mndr....

Samtlige point går til den ekspert der finder det bedste tilbud. -det være sig fra en onlinebutik(dog er det så vigtigt lige at tilføje fragtprisen:) eller fra en rigtig butik - her er kravet at den er i københavn :)

Hvis der er spørgsmål, så spørg bare løs, mine svar på disse bliver dog desværre en smule sporadiske, og højst sandsynligvis først engang i aften/nat - i morgen.

:)
jelzin
Avatar billede rasta123 Nybegynder
29. juni 2003 - 16:27 #2
eller gør ligesom jeg...

Køb en brugt t68 (sølv eller gulv).. Ligger omkring 800kroner i den blå avis.. Få softwaren opdateret og hvis man så kender een, der kan gøre det få skiftet coveret ud med at hvidt og nyt tastatur, så har du en T68I til 800 kroner simfri.. Det kan naturligvis også lade sig gøre ved en forhandler, hvis man spørger pænt.. Der er nemlig ingen forskel på hardwaren på de to telefoner.. Hvis du vil ofre lidt på det, kan du også sætte blå lys i, da T68I har blå lys istedet for hvidt!.. Held og lykke!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
01. juli 2003 - 12:19 #4
hep hey :)

Tak for hjælpen