Avatar billede hijklm Juniormester
29. juni 2003 - 21:18 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Studie-licens til september?

Jeg regner med at skulle læse til september. Lige nu er jeg altså ikke studerende.

Hos Dansk Data salg kan man få en studenter version af WinXp Pro til billig penge.

Kan jeg købe og installere den selvom jeg ikke er studerende endnu?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
29. juni 2003 - 21:20 #1
du skal være studerne før du må købe den
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. juni 2003 - 22:14 #2
Jeg sidder på en skole, og vi foretager indkøb af studie licencer til vores elever, også før de starter.

Du bør kunne kontakte din skole og få hjælp til indkøb at disse licenser, hvis du er optaget skulle det ikke udgøre noget problem, især da skolen skal involveres, også selvom du venter til september
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. juni 2003 - 22:16 #3
Hvad gør man så når man går ud af skolen? Jeg går i kommende 9. kan jeg bare kontakte vores lærer og så bede om en studielicens?
Avatar billede olly Nybegynder
29. juni 2003 - 23:37 #4
Har selv købt en sådan til XP Pro engang... Man skal ikke involvere skole eller noget... Ikke engang vise studiekort (Men det bør man vist gøre).
Avatar billede dj.iceman Nybegynder
30. juni 2003 - 00:33 #5
Købte mit gennem PCNetto og der skulle jeg ikke vise noget overhovedet! Du kunne ligeså godt være en 90 årig pensionist!
Avatar billede arnvig Nybegynder
30. juni 2003 - 13:50 #6
Du kan købe den, men det er dit ansvar at du kun bruger den indenfor licensen, d.v.s. i forbindelse med dit studie. Jeg har selv et eksemplar til salg, som jeg ikke længere kan bruge, da jeg ikke længere opfylder licenskravene.
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. juni 2003 - 13:52 #7
Hvad er det for en arnvig?
Avatar billede arnvig Nybegynder
30. juni 2003 - 15:54 #8
Det er en XP Pro
Avatar billede groggy Nybegynder
01. juli 2003 - 14:51 #9
arnvig >> Jeg er muligvis interesseret i den. Du kan kontakte mig på groggy@mail.dk, og så kan kigge på det.
Avatar billede hijklm Juniormester
03. juli 2003 - 20:00 #10
Hmm, har købt Xp på skolelicens. Men der er ingen ting med til at dokumentere at man er studerende. Altså: alle kan bare købe studie-licensen og spare penge uden at have dårlig samvittighed.